Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-06
Gryfice: Zakup i dostawa materiałów do robót drogowych realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach
Numer ogłoszenia: 52737 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842047, faks 091 3842214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgk.gryfice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów do robót drogowych realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do robót drogowych realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa następujących materiałów drogowych: 1. krawężnik bet. uliczny 100x30x15 cm, gat. 1 szt. 2 000 2. krawężnik bet. uliczny skośny prawy 100x30-22x15 cm, gat. 1 szt. 100 3. krawężnik bet. uliczny skośny lewy 100x30-22x15 cm, gat. 1 szt. 100 4. krawężnik bet. najazdowy 100x22x15 cm, gat. 1 szt. 600 5. obrzeże trawnikowe 100x20x6 cm, gat. 1 szt. 810 6. obrzeże chodnikowe 100x30x8 cm, gat. 1 szt. 450 7. opornik 100x25x12 cm, gat. 1 szt. 700 8. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana szara gr. 6 cm, gat. 1 m2 2 240 9. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana czerwona gr. 6 cm, gat. 1 m2 880 10. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana szara gr. 8 cm, gat. 1 m2 100 11. kostka bet. brukowa prostokątna 20x10 cm, fazowana czerwona gr. 8 cm, gat. 1 m2 290 12. kostka bet. brukowa dwuteownik 20x16,5 cm, fazowana szara gr. 8 cm, gat. 1 m2 5 810 13. kostka bet. brukowa dwuteownik, 20x16,5 cm, fazowana czerwona gr. 8 cm, gat. 1 m2 1160 14. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor szary, gr. 8 cm, gat. 1 m2 1 800 15. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor czerwony, gr. 8 cm, gat. 1 m2 480 16. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor grafitowy, gr. 8 cm, gat. 1 m2 1 360 17. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor żółty, gr. 8 cm, gat. 1 m2 20 18. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor szary, gr. 6 cm, gat. 1 m2 60 19. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor czerwony, gr. 6 cm, gat. 1 m2 20 20. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor grafitowy, gr. 6 cm, gat. 1 m2 130 21. kostka betonowa starobruk 3 elementowy wersja prosta kolor żółty, gr. 6 cm, gat. 1 m2 60.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.30.00 - Drogowe materiały konstrukcyjne 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy materiałów drogowych, z których wartość każdej w ramach jednego kontraktu wyniosła nie mniej niż 50.000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli wykonawca prowadzi działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w celu ustalenia sposobu reprezentacji wykonawcy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Waloryzacja ceny ryczałtowej w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zgk.gryfice.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, pok. nr 4 w budynku Zarządu (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.04.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.