eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsza › Remont drogi gminnej z włączeniem do drogi wojewódzkiej w Kościerzycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Lubsza: Remont drogi gminnej z włączeniem do drogi wojewódzkiej w Kościerzycach.
Numer ogłoszenia: 52686 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsza , ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. 077 418630, faks 077 4118630.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.lubsza.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej z włączeniem do drogi wojewódzkiej w Kościerzycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe dotyczące remontu odcinka o dlugości 226 mb drogi gminnej (dz.nr 96) we wsi Kościerzyce z włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 457 O. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : korytowania nawierzchni drogi, warstwy odsączającej z pospółki gr.15 cm, górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-31,5mm-gr. 20 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.7cm, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.5cm, wbudowanie 2 wpustów drogowych bet. fi 500mm, wbudowanie studni chłonnej fi 1200mm, wbudowanie krawężników na ławie bet., ścieku przykrawężnikowego, uzupełnienia poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm -gr.10cm, zjazdów bitumicznych, oznakowania poziomego i pionowego. Dane oniektu: szer. jezdni 4,0m łącznie ze ściekiem, ściek przykrawężnikowy szer.0,20m z kostki POlbruk gr.8cm, szer. utwardzenia poboczy dwustronnie -0,50m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spelniający wymogi art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp , którzy wykażą się doświadczeniem i starannością w wykonywaniu robót tożsamych z układaniem masy asfaltowej, o wartości robót nie mniejszej niż 250 000 zl brutto każda. Ocena spełnienia warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spelnienia ww. warunków wykonawca załączy do ogferty: 1) oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 2 do siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat (jeżeli okres działalnosci jest krótszy - to w tym okresie) 2 robót z podaniem wartości ich brutto, daty i miejsca wykonania i nazwy odbiorcy, 4) dokumenty potwierdzające nalezyte wykonanie tych robót (referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsza.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, pok.nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, punkt przyjęć na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.