eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwierzyniecOdtworzenie zabytkowego centrum Zwierzyńca - serca Roztocza. Teletechnika.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Zwierzyniec: Odtworzenie zabytkowego centrum Zwierzyńca - serca Roztocza. Teletechnika.
Numer ogłoszenia: 526862 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zwierzyniec , Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872011 w. 37, faks 084 6872011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwierzyniec.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie zabytkowego centrum Zwierzyńca - serca Roztocza. Teletechnika..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja branży teletechnicznej części zadania Odtworzenie zabytkowego centrum Zwierzyńca - serca Roztocza, w ramach którego należy zaprojektować zgodny z Programem funkcjonalno - użytkowym (PFU) system teletechniczny, a także dostarczyć i zamontować odpowiadające opracowanemu projektowi urządzenia. Dokumentacja techniczna opracowana przez Wykonawcę oraz materiały i urządzenia wykorzystane przy realizacji zadania muszą odpowiadać odpowiednim normom technicznym i branżowym. Opracowanie dokumentacji technicznej według PFU, wykonanie zadania oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla: a) system monitoringu na zewnątrz; b) system zabezpieczeń na wypadek zagrożeń; c) monitoring przepływu ludności i ewaluacja danych; d) szerokopasmowy do internetu - komunikacja bezprzewodowa i przewodowa; e) posiadanie audio i wideo przewodników z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi ICT (przygotowanie treści do kiosków multimedialnych); f) wykorzystanie serwisów internetowych do potrzeb ewaluacji 5. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia Roboty będą prowadzone w terenie objętym ochroną konserwatorską . Wszystkie wymienione w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty i nazwy producentów są podane przykładowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.68.13.00 - Obwody elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 32.23.40.00 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1; 2) wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2; 3) wypełniony formularz oświadczenia Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 4) wypełniony formularz oświadczenia Oferenta o braku podstaw do wykluczenia z postępowania -zał. nr 4 5) oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 5 6) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zał. nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmiany terminu zakończenia umowy, przy czym termin może ulec przedłużeniu wyłącznie o czas trwania okoliczności, o których mowa poniżej: - działanie siły wyższej (np.: niekorzystne warunki atmosferyczne - ulewne deszcze itp.) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia czynności przewidzianych umową; - wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych wyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwierzyniec.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, pok. nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.