To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-22
Suszec: Przebudowa ul. Nadrzecznej w Mizerowie
Numer ogłoszenia: 52664 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20190 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Nadrzecznej w Mizerowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa ul. Nadrzecznej w Mizerowie, zwanego dalej zamówieniem. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie przebudowy nawierzchni ul. Nadrzecznej w Mizerowie od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia (droga powiatowa S4100) do skrzyżowania z ul. Średni Dwór na długości 1.075mb. W ramach robót przewiduje się w szczególności: - miejscowy demontaż spękanej luźnej warstwy bitumicznej i wypełnienie masą asfaltową, - wykonanie wzmocnienia nawierzchni poprzez wykonanie nakładki asfaltowej z warstwy wyrównawczej i ścieralnej na łącznej powierzchni około 4.452m2, - ścięcie istniejących poboczy gruntowych, - wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego na szerokości 0,5 m po obu stronach jezdni, - dowiązanie do nowej niwelety nawierzchni zjazdów masą asfaltową na szerokości do 1m, - wykonanie obniżonego ścieku z kostki betonowej przy istniejącym parkingu (km 0+641,02 - km 0+666,37) celem likwidacji zastoisk wód opadowych, - wymianę istniejącego przepustu fi 300 w km 0+543 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu, - wymianę lub regulację wysokościową istniejących wpustów deszczowych, - zabudowę krawężnika wraz ze ściekiem z kostki od km 0+542 - km 0+610 kierującego wody do przepustu w km 0+543, - wymianę przykanalików i wpustu wraz z zabudową odcinka krawężnika ze ściekiem w miejscu zastoju wód w obrębie skrzyżowania ul. Nadrzecznej z ul. Prostą, - zabudowę krawężnika wraz ze ściekiem z kostki od km 0+903 - km 0+1075 kierującego wody do wymienianego wpustu w km 0+925. Koszty przygotowania tymczasowej organizacji ruchu oraz obsługi geodezyjnej należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularze przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót, uzgodnienia) - zał. nr 9, c) projekt czasowej (na czas prowadzenia robót) organizacji ruchu - zał. nr 10, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do niniejszej SIWZ. Uwagi: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.90-7, 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.32.52-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIEBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH INFRA DRÓG Sp. z o.o., ul. Poligonowa 1, 44-251 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403893,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 325000,00
Oferta z najniższą ceną: 325000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 502677,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUSZEC
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W SUSZCU
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W RUDZICZCE ORAZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





