eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Dostawa oleju napędowego



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Lipno: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 5263 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Lipno sp. z o. o. , ul. Nieszawska 6, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2880414, faks 54 2880280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i tankowanie oleju napędowego bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych w ilości 37 000 litrów, będących na wyposażeniu Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie. 2. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 16.12.2008r. Nr 221 Poz. 1441). 3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów Zamawiającego we wskazanych przez Wykonawcę, stacjach paliw upoważnionych do bezgotówkowego tankowania paliwa (tankowanie od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 17:00 oraz soboty w godz. od 7:00 do 15:00). 4. Ilość zamawianego paliwa przez Zamawiającego uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w SIWZ. 5. Ilość oleju napędowego nie może być w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Stacja Paliw powinna się mieścić w odległości nie większej niż 5 km od Szpitala Lipno Sp. z o.o, ul. Nieszawska 6. 7. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby samochodów wyszczególnionego w załączniku do umowy. 8. Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy możliwość zmian osób upoważnionych do tankowania wymienionych w załączniku do umowy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru sprzedaży (asygnaty) oleju napędowego oraz do potwierdzania w kartach drogowych pojazdów ilości sprzedanego oleju napędowego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia asygnaty tankowania pojazdów Szpitala Lipno Sp. z o.o., której wzór zostanie podany w przypadku podpisania umowy. Dopuszcza się robienie wpisów w formie elektronicznej (chip) oraz przekazywanie danych asygnat w drodze elektronicznej. 11. Wykonawca sporządza asygnatę w 2 egzemplarzach, z których 1 przekazuje Zamawiającemu wraz z fakturą. 12. Wykonawca dołącza do faktury wydruk ze strony internetowej właściwego producenta (dostawcy oleju napędowego) z ceną hurtową oleju napędowego obowiązującą w dniu aktualnej dostawy do Wykonawcy. 13. Rozliczenie następowało będzie na podstawie wystawionej faktury zbiorczej za pobrane paliwo 2 razy w miesiącu (w połowie i na koniec miesiąca kalendarzowego). 14. Asygnata będzie zawierać : 1) datę sprzedaży oleju napędowego, 2) ilość tankowanego oleju napędowego, 3) numer rejestracyjny pojazdu, którego kierowca tankował olej napędowy, 4) numer karty drogowej pojazdu, którego kierowca tankował olej napędowy, 5) podpis kierowcy uprawnionego do tankowania pojazdu. 15. Zamawiający dopuszcza tankowanie i rozliczanie za pomocą kart magnetycznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.800,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji przedmiotu zamówienia lub jego części będących przedmiotem umowy. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna - przez cały okres trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, pok. 238.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Lipno Sp. z o.o., 87-600 Lipno, ul. Nieszawska 6, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.