Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Opole: Remont zagospodarowania terenu otoczenia budynku Sądu Rejonowego w Brzegu przy ul. B.Chrobrego 31
Numer ogłoszenia: 526218 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu, Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zagospodarowania terenu otoczenia budynku Sądu Rejonowego w Brzegu przy ul. B.Chrobrego 31.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Remont zagospodarowania terenu otoczenia budynku Sądu Rejonowego w Brzegu przy ul. B.Chrobrego 31. Dokładny opis w Protokole konieczności robót dodatkowych i kosztorysach robót dodatkowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Brukarstwo, Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK, ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16710,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20554,04
Oferta z najniższą ceną: 20554,04 / Oferta z najwyższą ceną: 20554,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z protokołem konieczności z dnia 13.11.2012 r. zachodziła konieczność wykonania robót dodatkowych, nieobjetych zamówieniem podstawowym. Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczajacych 50% wartości realizowanego zamówienia , niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w drodze przetargu nieograniczonego.Zamówienie uzupełniające stanowiące 3,05 % wartości zamówienia podstawowego zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego. W ocenie Zamawiającego spełnione zostały przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.