eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBUDOWA CHODNIKA ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W PASIE DROGI KRAJOWEJ NR 10 NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA UL. SZCZECIŃSKIEJ Z UL.SZKOLNĄ DO WYSOKOŚCI BUDYNKU NR 1 PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ W KOBYLANCE, DZIAŁKA NR 42 OBR. KOBYLANKA



Ogłoszenie z dnia 2006-10-10

POZYCJA 52619

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: BUDOWA CHODNIKA ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W PASIE DROGI KRAJOWEJ NR 10 NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA UL. SZCZECIŃSKIEJ Z UL.SZKOLNĄ DO WYSOKOŚCI BUDYNKU NR 1 PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ W KOBYLANCE, DZIAŁKA NR 42 OBR. KOBYLANKA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, do kontaktów: Ewa Barcicka, ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00, fax 091 484 39 97, 4843873, e-mail: biuro@gddkia.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W PASIE DROGI KRAJOWEJ NR 10 NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA UL. SZCZECIŃSKIEJ Z UL.SZKOLNĄ DO WYSOKOŚCI BUDYNKU NR 1 PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ W KOBYLANCE, DZIAŁKA NR 42 OBR. KOBYLANKA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polska, województwo zachodniopomorskie,pas drogi krajowej nr 10 na odcinku od skrzyżowania ul. Szczecińskiej z ul.Szkolną do wysokości budynku nr 1 przy ul. Szczecińskiej w Kobylance, działka nr 42 ob. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA CHODNIKA ORAZ SIECI KANALIZACJI DESZCOWEJ W PASIE DROGI KRAJOWEJ NR 10 NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA UL. SZCZECIŃSKIEJ Z UL.SZKOLNĄ DO WYSOKOŚCI BUDYNKU NR 1 PRZY UL. SZCZECIŃSKIEJ W KOBYLANCE, DZIAŁKA NR 42 OBR. KOBYLANKA 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót: - budowa krawężników ulicznych oraz ścieków przy krawędzi jezdni, - budowa zjazdów do posesji, - budowa chodników oddzielonych od jezdni pasami zieleni, - wykopy i nasypy dla robót budowlanych, - założenie trawników i umocowanie skarp nasypów, - ustawienie znaków drogowych pionowych i wykonanie oznakowania poziomego na przejściu dla pieszych na wlocie ul. Bol. Chrobrego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 5.000 PLN (dotyczy Wykonawców składających ofertę, po uprzednim zaproszeniu przez Zamawiającego do jej złożenia) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: A. Warunki formalne. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.1.2004 r. (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 wspomnianej ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej Sekcji. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca załączy do wniosku następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2-5. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do wniosku. B. Warunki merytoryczne. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone poniżej oraz w części III.2.2) i IIl.2.3). Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi we wniosku kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. Kierownika Budowy - 1 osoba, 2. Kierownik robót drogowych - 1 osoba. Dla osób na powyższych stanowiskach wymagane są uprawnienia bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca składający wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych we wniosku. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien załączyć do wniosku następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych poniżej: 1) Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2 poniżej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określono w pkt 3 poniżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w p.1 powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w p. 2-3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 1) Przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe) określony na podstawie Rachunku zysków i strat (pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 800 tys. PLN w każdym roku. 2) Dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość: 100 tys. PLN. 3) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 200 tys. PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w 51 %, b) warunek określony w pkt 2 i 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. III.2.3) Zdolność techniczna: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca winien załączyć do wniosku następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału określonych poniżej: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 poniżej. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają uprawnienia, o których mowa w pkt 1 poniżej (uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane wraz z dokumentem potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 poniżej. 3) Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3 poniżej. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Z dokumentów wymienionych w kolumnie obok winno wynikać, że wykonawca spełnia następujące warunki: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami określonymi w pkt III.2.1)B Potencjał kadrowy. 3) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę złożenia wniosku zrealizował (zakończył), co najmniej 3 zadania obejmujące wykonanie chodnika o powierzchni min. 1.000 m² każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z Wnioskiem, wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wniosku dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie III.2)INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE. Opis warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: W przypadku złożenia większej liczby wniosków spełniających warunki określone w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy wykażą w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę złożenia wniosku zrealizowanie (zakończenie) największej liczby zadań obejmujących wykonanie chodników o powierzchni min. 1000 m2; każde. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.