To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Zielona Góra: Budowa systemu GIS dla Miasta Nowa Sól
Numer ogłoszenia: 526020 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428842 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu GIS dla Miasta Nowa Sól.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - Dostawę Oprogramowania Narzędziowego zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami (w tym dostawa licencji motoru bazy danych), - Dostawę Oprogramowania Aplikacyjnego zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami, - Instalację i konfigurację dostarczonego Oprogramowania Narzędziowego i Aplikacyjnego, - Kompleksowe wdrożenie Systemu w zakresie: 1) Wdrożenia Centralnej Bazy Danych przestrzennych zwanej dalej (CBD) oraz modułu Centralnego Administratora Systemu, 2) aplikacji desktop służącej realizacji zadań z zakresu planowania przestrzennego oraz zarządzającej danymi GIS, 3) internetowego portalu mapowego. - Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników poszczególnych modułów oraz administratora systemu, - Zasilenie Systemu danymi EGiB z PODGiK w formacie SWDE oraz wprowadzenie do każdego z modułów dziedzinowych Systemu przygotowanych przez Partnera Projektu rekordów danych, - Dostarczenie dokumentacji technicznej systemu oraz instrukcji użytkownika dla poszczególnych modułów i administratora całości systemu, - Świadczenia usług Gwarancyjnych - Gwarancji Jakości oraz Asysty Technicznej, o których mowa w SIWZ § 9 Umowy, - Przeniesienia w terminach i na zasadach określonych w Umowie praw autorskich, licencji przysługujących Wykonawcy lub które Wykonawca zobowiązany jest nabyć w wyniku realizacji niniejszej Umowy, - Współpracy z Zamawiającym, w tym wykonywania zadań związanych z zarządzaniem Projektem opisanych w SIWZ, w szczególności w punkcie VI OPZ. Niezależnie od czynności Wykonawcy określonych w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać konsultacje z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego lub wskazanym przez Zamawiającego miejscu w Zielonej Górze lub Nowej Soli w liczbie 40 godzin w całym okresie realizacji zamówienia, nie rzadziej niż raz na tydzień. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań w ramach prowadzonych konsultacji w formie wideokonferencji wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zamawiający ma prawo w każdym momencie zażądać od Wykonawcy przeprowadzenia konsultacji, podając termin i miejsce nie później niż 3 dni przed planowanymi konsultacjami. Dodatkowo (poza określonym powyżej 40 godzinnym limitem) możliwe jest prowadzenie konsultacji za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej, faksu, telefonu w godzinach pracy Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje nagła sytuacja niezbędna do prawidłowej realizacji projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych konsultacji (w ramach dodatkowego limitu 40 godzin) w siedzibie Zamawiającego lub u Partnera Projektu, również poza godzinami pracy Zamawiającego. Ze strony Wykonawcy we wszystkich konsultacjach musi brać udział Kierownik lub z-ca Kierownika Zespołu Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.24.82.00 - 30.24.82.00 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.61.00.00 - Systemy baz danych 77.26.30.00 - 77.26.30.00 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, działanie 1.3 Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego - w ramach projektu pn. Lubuski e-Urząd.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GISPartner sp. z o.o., Rynek Ratusz 10, 50-106 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243875,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169125,00
Oferta z najniższą ceną: 169125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 448500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
- WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I KONTROLI URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- WYKONANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UZ
- USŁUGA MONITORINGU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Trąbki Wielkie
- Dostawa serwera wraz z zasilaczem awaryjnym (UPS)
- Dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer
- Zakup lub rozbudowa repozytoriów medycznych, w tym zakup usługi serwisowej w chmurze
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej do SP2 w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





