eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Poznań: WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
Numer ogłoszenia: 525986 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493604 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług pralniczych na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. W ramach kompleksowych usług pralniczych wchodzą: usługi pralnicze wodne, chemiczne maglownicze, prasowalnicze oraz dezynfekcyjne. Rodzaj usługi pralniczej: Pranie wodne 30 000 kg, Pranie chemiczne 100 000 kg. Szczegółowy asortyment przedmiotów zaopatrzenia mundurowego objętych usługą prania wodnego oraz chemicznego zawiera załącznik A do SIWZ tj.: Tabela jednostkowej średniej wagi przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla celów rozliczeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego wykonywania usług pralniczych wraz z dezynfekcją odbierając i dostarczając asortyment ujęty w przedmiocie zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 11.00 oraz w razie potrzeby po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym w ciągu 8 godzin do następujących punktów 14 WOG: a) magazyn wymienny i mundurowy -obiekt ul. Wojska Polskiego 86/90 -poniedziałek, b) magazyn mundurowy -obiekt ul. Bukowska 34 -wtorek, c) magazyn wymienny -obiekt ul. Ogrodowa 1-środa, d) budynek nr 64 - obiekt ul. Wojska Polskiego 86/90-czwartek , e) budynek nr 3,45 - obiekt ul. Bukowska 34-piątek, f) izba chorych - obiekt ul. Wojska Polskiego 86/9 -poniedziałek, g) izba chorych - obiekt ul. Ogrodowa 1-piątek, h) wojskowe warsztaty techniczne 1 RBlog - ul. Dojazd- środa Ze względu na zmiany organizacyjne Zamawiającego zastrzega sobie prawo zmiany (zwiększenie liczby punktów odbioru i dostawy przedmiotów). Zamawiający w ramach zawartej umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo do zwiększenia wartości usługi będącej przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji o 30% brutto w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na przedmiot zamówienia, który jest niezbędny dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.12.2014r po cenach wynikających z umowy. Zamawiający w ramach zawartej umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o 30% przyjętych w umowie ilości prania w sytuacjach, których wcześniej nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiany ilości szkolonych żołnierzy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pralnia SONIA Stanisław Pirch, ul. Mickiewicza 81, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302980,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 319800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.