eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługi noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Znak sprawy Zp-2151-4/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Koszalin: Usługi noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Znak sprawy Zp-2151-4/2013.
Numer ogłoszenia: 52581 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41259 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Znak sprawy Zp-2151-4/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa noclegu i wyżywienia dla potrzeb organizacji szkolenia kuratorów zawodowych okręgu koszalińskiego. Szkolenie odbędzie się w dniach od 27 do 28 maja 2013 r., z przewidywaną liczbą uczestników szkolenia - 107 osób. Usługi obejmują: zabezpieczenie jednocześnie miejsc noclegowych na 107 osób/uczestników szkolenia (z dopuszczalną rezerwą 20%); zapewnienie całodziennego wyżywienia: śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja uroczysta (z dopuszczalną rezerwą 20%); w trakcie prowadzonych wykładów należy uwzględnić przerwy na kawę i herbatę z drobnym poczęstunkiem; wynajem sal konferencyjnych klimatyzowanych (stanowiących odrębnie wyznaczone pomieszczenia), wyposażonych w niezbędne zaplecze techniczne: nagłośnienia, rzutników multimedialnych i ekranów, w tym: jedna sala na 107 osób: - w dniu 27.05.2013 r. (wykłady od godz. 11:30 do 13:30 ); dwie sale konferencyjne na 50 osób: - wykłady tematyczne w dniu 27.05.2013 - w godz. od 15:00 do 17:00; - wykłady tematyczne w dniu 28.05.2013 - w godz. od 10:00 do 14:00 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: - zakwaterowanie dla każdego z uczestników szkolenia w pokojach 1 lub 2 osobowych, z tym, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił co najmniej 7 pokoi 1-osobowych i 50 pokoi 2-osobowych. Wykonawca gwarantuje możliwość zakwaterowania uczestników szkolenia w dn. 27.05.2013 r. od godz. 9:00, oraz wykwaterowanie uczestników szkolenia w dniu 28.05.2013 r. po obiedzie (ok. godz. 15:00); - pokoje wyposażone w łazienki (prysznic lub wanna, umywalka, ubikacja, lustro), jednoosobowe łóżka, szafę i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego z uczestników szkolenia, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia, telewizor, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępne całą dobę; - obiekt powinien posiadać bezpłatny parking dostępny dla uczestników szkolenia,; - całodzienne wyżywienie, które obejmuje minimum: a) śniadanie w formie bufetu: pieczywo, wędlina różnorodna (min. 3 rodzaje), sery różnorodne (min. 2 rodzaje), dżemy, świeże warzywa (pomidory, ogórek zielony), masło, soki owocowe (min 2 rodzaje), kawa, herbata, cytryna, cukier, mleko oraz ciepły posiłek (np. jajecznica, kiełbaski na gorąco); b) obiad dwudaniowy w formie bufetu: składający się z zupy i drugiego dania (mięso, ryba, ziemniaki lub ryż i zestaw surówek), kompot. Składniki obiadu powinny być każdego dnia różne; c) przerwy kawowe: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, mleko do kawy, cytryna, cukier, minimum 2 rodzaje ciastek; d) uroczysta kolacja - zorganizowana w dniu 27.05.2013 r. (w formie szwedzkiego stołu) składająca się co najmniej z dania podanego na ciepło, 3 rodzaje sałatek, wędliny, sery, napoje: kawa, herbata, soki owocowe (min 2 rodzaje), woda mineralna gazowana, niegazowana. Obiekt powinien zapewnić standard nie niższy niż obiekty zaszeregowane w kategorii jednogwiazdkowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.). Niedopuszczalne jest, aby posiłki (śniadanie, obiad, kolacja uroczysta) serwowano w trakcie szkolenia w ramach pomieszczeń, w których będzie odbywało się szkolenie. Wykonawca odpowiada za estetyczny sposób serwowania posiłków, bieżące uzupełnianie dań i napoi oraz regularne sprzątanie miejsc, w których posiłki są serwowane. Miejsce realizacji: w odległości do 90 km od Koszalina. Wykonawca załączy do oferty propozycję menu (śniadania, obiadu oraz kolacji uroczystej) oraz folder przedstawiający miejsce wykonywania usługi (pokoje, sale konferencyjne, restauracja/sala obiadowa). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniu (a tym samym korzystających z noclegu i wyżywienia) do 20%, na dwa dni przed terminem. W takim przypadku koszty związane z przedmiotem umowy zostaną pomniejszone proporcjonalnie do ilości uczestników. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego na 7 dni przed terminem wykonania usługi ostateczne menu. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pensjonat ANI Chmielowska Anna, ul. Spacerowa 5, 78-449 Borne Sulinowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19921,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30925,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.