Ogłoszenie z dnia 2006-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tychy: dostawa sprzętu komputerowego 2006 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: mgr Krzysztof Twaróg - (32) 776-38-11, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego 2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 TYCHY. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy sprzętu komputerowego do Urzędu Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, obejmującej: 60 zestawów komputerowych, 20 notebooków, 20 drukarek, Urządzenia sieciowe, 4 projektory 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie: a. dla części nr 1 - wymagana min. 1 dostawa zestawów komputerowych o wartości min. 200 tyś. pln netto. b. dla części nr 2 - wymagana min. 1 dostawa notebooków o wartości min. 50 tyś. pln netto. c. dla części nr 3 - wymagana min. 1 dostawa drukarek o wartości min. 50 tyś. pln netto. d. dla części nr 4 - wymagana min. 1 dostawa urządzeń sieciowych o wartości min. 80 tyś. pln netto. e. dla części nr 5 - wymagana min. 1 dostawa projektorów o wartości min. 10 tyś. pln netto. 5. Certyfikat CE - potwierdzenie posiadania certyfikatu CE dla poszczególnych urządzeń, od których Zamawiający takich certyfikatów wymaga - wystawiony przez producenta urządzenia. 6. Certyfikat zgodności z oferowanym systemem operacyjnym - potwierdzenie posiadania certyfikatu zgodności oferowanego sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym dla poszczególnych urządzeń, od których Zamawiający takiej zgodności wymaga - wystawiony przez producenta urządzenia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p.; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie: a. dla części nr 1 - wymagana min. 1 dostawa zestawów komputerowych o wartości min. 200 tyś. pln netto. b. dla części nr 2 - wymagana min. 1 dostawa notebooków o wartości min. 50 tyś. pln netto. c. dla części nr 3 - wymagana min. 1 dostawa drukarek o wartości min. 50 tyś. pln netto. d. dla części nr 4 - wymagana min. 1 dostawa urządzeń sieciowych o wartości min. 80 tyś. pln netto. e. dla części nr 5 - wymagana min. 1 dostawa projektorów o wartości min. 10 tyś. pln netto. 5. Certyfikat CE - potwierdzenie posiadania certyfikatu CE dla poszczególnych urządzeń, od których Zamawiający takich certyfikatów wymaga - wystawiony przez producenta urządzenia. 6. Certyfikat zgodności z oferowanym systemem operacyjnym - potwierdzenie posiadania certyfikatu zgodności oferowanego sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym dla poszczególnych urządzeń, od których Zamawiający takiej zgodności wymaga - wystawiony przez producenta urządzenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: formularz oferty oraz formularze asortymentowo-cenowe (części 1 do 5) wypełnione w częściach, do których Wykonawca chce przystąpić, zgodnie z uwagami zawartymi w tych formularzach, parafowany na każdej zapisanej stronie wzór umowy, pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, pok. 305.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: data wysłania niniejszego ogłoszenia 03.10.2006 r 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestawy komputerowe. 1) Krótki opis: 60 zestawów komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: 60 zestawów komputerowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Notebooki. 1) Krótki opis: 20 notebooków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 notebooków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Drukarki. 1) Krótki opis: 20 drukarek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 20 drukarek. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Urządzenia sieciowe. 1) Krótki opis: Urządzenia sieciowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Urządzenia sieciowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Projektory. 1) Krótki opis: 4 projektory. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 projektory. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 1 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Kompleksowe utrzymanie czystości na obiekcie Tyskich Hal Targowych przy al. Piłsudskiego 8 w Tychach
- Wykonanie bieżącej obsługi i konserwacji oraz przeprowadzenia przeglądów instalacji wentylacji oraz klimatyzacji w placówkach oświatowych w Tychach
- "Kompleksowe usługi serwisowe ogumienia pojazdów i sprzętów wraz s serwisem mobilnym 24 h na dobę"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





