eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieBezgotówkowe wydawanie artykułów czystościowych i spożywczych z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej z pomocy społecznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Piekary Śląskie: Bezgotówkowe wydawanie artykułów czystościowych i spożywczych z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej z pomocy społecznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 525798 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Bpa Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 35 74; 287 95 03, faks 32 287 95 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe wydawanie artykułów czystościowych i spożywczych z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej z pomocy społecznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bezgotówkowego wydawania artykułów czystościowych i spożywczych z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych na podstawie decyzji administracyjnej z pomocy społecznej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich w częściach: Część I Rejon - Kozłowa Góra, Oś. Wieczorka, Piekary Centrum, Szarlej Część II Rejon - Brzozowice, Kamień, Brzeziny, Dąbrówka Wielka Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną przez siebie część lub na obie części zamówienia. 2. Szacunkowa ilość świadczeniobiorców miesięcznie - ok. 87. 3. Szacunkowa średnia wartość jednego zasiłku wynosi ok. 150,20 zł miesięcznie. 4. Wymaga się aby Wykonawca posiadał placówkę handlową prowadzącą sprzedaż detaliczną w części do której złoży ofertę w miejscu dogodnym komunikacyjnie w mieście Piekary Śląskie.W przypadku złożenia oferty na obie części wymaga się aby Wykonawca posiadał placówkę handlową w obu częściach zamówienia. 5. Wymaga się aby placówki handlowe były otwarte od godz. 7:00 do godz. 18:00 od poniedziałku do piątku, a w soboty minimum 4 godziny. 6. Wykonawca powinien posiadać w ciągłej sprzedaży podstawowe produkty czystościowe (proszek do prania, płyn do mycia naczyń, pasta do zębów, mydło, papier toaletowy, szampon do włosów) i pełny asortyment artykułów spożywczych (tj. pieczywo jasne, produkty mleczarskie, ryby, warzywa, owoce, przyprawy i koncentraty, mięso, wędliny, konserwy mięsne i rybne, cukier, mąka i produkty mączne, ryż, kasza oraz inne produkty spożywcze). 7. Zastrzega się, że podany asortyment w Załączniku nr 6 do SIWZ stanowi jedynie wykaz najczęściej kupowanych towarów i może ulec zmianie w miarę zaistniałych potrzeb oraz ma na celu dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Oferowany towar musi być świeży i musi posiadać świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie aktualnie obowiązujące normy i przepisy wymagane w zakresie żywności. Ponadto wszystkie artykuły spożywcze powinny być w przystępnych cenach, a równocześnie dobrej jakości. 9. Artykuły czystościowe i spożywcze będą wydawane na podstawie zlecenia wystawionego na konkretną placówkę handlową. Zlecenie będzie określało między innymi: imię i nazwisko, adres zamieszkania klienta, kwotę jaką klient może zrealizować w ramach jednego świadczenia, określony będzie nr dowodu osobistego klienta oraz termin realizacji świadczenia. 10. Zabrania się wydawania klientom skierowanym przez Zamawiającego napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. 11. Rozliczenia dokonywane będą na podstawie faktur przedstawionych co miesiąc przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczeniobiorców w zależności od potrzeb Zamawiającego. 13. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej niż wymienione w Załączniku nr 6 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, które są integralną częścią niniejszej Specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, że posiada placówkę handlową na terenie miasta Piekary Śląskie, której asortyment sprzedaży odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego wraz z podaniem lokalizacji i godzin otwarcia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia Z treści załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a w konsekwencji odrzuceniem jego oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz Oferta wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczone wyłącznie w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostanie bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103, codziennie w godz. od 8:00 do 15:00 w Dziale Administracyjno - Gospodarczym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa Nankera 103 (sekretariat pokój nr 19, piętro I)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.