eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawa ramienia hydraulicznego wraz z głowicą koszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Kołobrzeg: Dostawa ramienia hydraulicznego wraz z głowicą koszącą
Numer ogłoszenia: 52575 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu , ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ramienia hydraulicznego wraz z głowicą koszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego tylnego ramienia hydraulicznego wraz z głowicą do cięcia krzaków i koszenia trawy przystosowanego do współpracy z ciągnikiem MTZ BELARUS 820.3 spełniającego następujące parametry: - sprzęt musi być fabrycznie nowy; - zasięg minimalny z głowicą w poziomie 5,0 m; - zasięg minimalny z głowicą w pionie 6,0 m; - zasięg minimalny z głowicą po skłonie rowu 45o / 3,0 m; - niezależny system hydrauliczny ze zbiornikiem minimum 180 l; - dostawa z wypełnionym zbiornikiem do stanu eksploatacyjnego; - moc silnika hydraulicznego minimum 50 KM; - system sterowania joystickiem montowanym w kabinie ciągnika; - niezależna praca rotora; - głowica pracująca pod różnymi kątami; - hydrauliczny włącznik bezpieczeństwa; - maksymalna masa całkowita ramienia z głowica do 1600 kg; - trzypunktowy system mocowania ze stabilizatorem ramienia; - światła drogowe; - ramię winno być przystosowane do pracy z innym osprzętem jak głowica do czyszczenia i pogłębiania rowów, głowica tarczowa do cięcia gałęzi itp.; - poziomowanie głowicy - amortyzator gazowy; - szerokość robocza głowicy do cięcia krzaków minimum 1,2 m; - tylny wał kopiujący; - nóż żeliwny bijakowy; - minimalna ilość noży 24 szt.; - minimalna średnica obcinania twardych przyrostów 50 mm; - minimum trzy pozycje ustawienia przedniej osłony głowicy. 1. Wykonawca przystosuje ciągnik MTZ BELARUS 820.3 do współpracy z oferowanym sprzętem - montaż, uruchomienie dostarczonego ramienia i głowicy na ciągniku oraz montaż niezależnego systemu sterowania w kabinie ciągnika. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz dokona wstępnego instruktarzu dostarczonego sprzętu. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia - Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 4. Wykonawca zawiadomi Zmawiającego o terminie dostawy najpóźniej 2 dni przed tym terminem. 5. W dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wszystkie dokumenty do użytkowania sprzętu w szczególności: instrukcje obsługi w języku polskim, certyfikaty zgodności CE, dokumenty gwarancyjne. 6. Przekazanie urządzeń będących przedmiotem zamówienia odbędzie się protokolarnie. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oględzin pojazdu przed wyborem oferty. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 1. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji. 2. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni usunięcie awarii, usterki, wady w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia, wykonane u zamawiającego, a w przypadku gdy naprawa nie będzie możliwa ze względu na brak warunków technicznych, Wykonawca dokona naprawy we własnym serwisie ponosząc koszty transportu zakupionego sprzętu. 3. Odległość serwisu od siedziby Zamawiającego nie większa niż 60 km, gwarantująca reakcję na zgłoszenie awarii maksymalnie w dniu zgłoszenia. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do dostawy i gwarancji zawarto w załączniku nr 3.1 Warunki umowy, która to stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00 - Urządzenia hydrauliczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. - Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. osprzęt do ciągnika rolniczego) o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. - Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium - spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. - Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium - spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. - Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium - spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Opis techniczny oferowanego sprzętu spełniającego warunki przedstawione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (według własnego wzoru).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy (druk w załączeniu - formularz 2.2). 2) Wypełniony i podpisany formularz - oferta cenowa (druk w załączeniu - formularz 2.3). 3) Zaakceptowany (parafowany) przez Wykonawcę na każdej stronie wzór umowy (projekt umowy w załączeniu - formularz 3.1). 4) Pisemne zapewnienie minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi (według własnego wzoru). 5) Pisemne zobowiązanie do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie co najwyżej 2 dni od momentu powiadomienie a ujawnionej awarii, usterce, wadzie (według własnego wzoru). 6) Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie kraju. 7) Wykaz serwisu znajdującego się w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego, gwarantującego reakcję na zgłoszenie awarii maksymalnie w dniu zgłoszenia. 8) Fotografie dostarczanego sprzętu w czterech ujęciach: - z przodu; - z tyłu; - z boku lewego; - z boku prawego. 10) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych zamawiającemu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony. 11) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.