Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sierpc: zakup aparatury medycznej w celu doposażenia Pracowni Endoskopowej i Sali Intensywnej Opieki Kardiologicznej Szpitala Powiatowego w Sierpcu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Barbara Wojciechowska- Dobies, ul. Słowackiego 32, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 24 2758554, fax 024 2752627, e-mail: zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spzzozsierpc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup aparatury medycznej w celu doposażenia Pracowni Endoskopowej i Sali Intensywnej Opieki Kardiologicznej Szpitala Powiatowego w Sierpcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sierpc, ul. Słowackiego 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa: Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem 1 szt. - zadanie nr 1; Kardiomonitor 2 szt. - zadanie nr 2; Defibrylator 1 szt.- zadanie nr 3; Bieżnia do prób wysiłkowych 1 szt.- zadanie nr 4; Videokolonoskop 1 szt. - zadanie nr 45 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wypełniona specyfikacja techniczna aparatu- według załącznika nr 3; Dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP, a w szczególności certyfikat lub deklarację zgodności CE; Foldery z opisem technicznym oferowanego aparatu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.00.00 - Badania czynnościowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze Oryginalny kod CPV: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.21.00 - Ultrasonograf do badania serca Oryginalny kod CPV: 33.15.84.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa aparatury medycznej - 5 zadań 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 04.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi 10 000 PLN. Wadium dla poszczególnych zadań określono w SIWZ. Wadium Musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 u p.z.p. Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 u p.z.p. wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A. I o/ Sierpc nr konta: 81 1240 3204 1111 0000 2911 4348 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W toku badania i oceny ofert zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to bezpośrednio z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U z 17.10.2000r.) 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 8) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 9) Wypełniona specyfikacja techniczna aparatu według opisanych rubryk - załącznik nr 3 10) Dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , a w szczególności certyfikat lub deklarację zgodności CE 11) Foldery z opisem technicznym oferowanego aparatu 12) Dowód wniesienia wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 10:00, SPZOZ, 09-200 Sierpc, ul. Słowackiego 32, pokój zamówień publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem. 1) Krótki opis: Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 04.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Kardiomonitor. 1) Krótki opis: Kardiomonitor - 2 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 04.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Defibrylator. 1) Krótki opis: Defibrylator - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 04.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Bieżnia do prób wysiłkowych. 1) Krótki opis: Bieżnia do prób wysiłkowych - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 04.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Videokolonoskop. 1) Krótki opis: Videokolonoskop - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 04.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy dla ZSCKR w Studzieńcu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
więcej: Ultrasonograf do badania serca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





