eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa pieczątek oraz stempli dla potrzeb pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Katowice: Dostawa pieczątek oraz stempli dla potrzeb pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 52567 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33105 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczątek oraz stempli dla potrzeb pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem będzie wykonany dla potrzeb Zamawiającego na podstawie jednostronnej dyspozycji. Zlecenia wykonania pieczątek przekazywane zostaną pisemnie bądź drogą elektroniczną zgodnie z bieżącymi potrzebami. Dostawa pieczątek przez Wykonawcę następować będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania do siedziby Zamawiającego. 1. Pieczątki polimerowe gumowe, pudełka plastikowe. Kolor obudowy pieczątki określony zostanie w zleceniu. Wszystkie pieczątki posiadać będą przeźroczyste miejsce na odciśnięcie treści pieczątki celem jej identyfikacji oraz posiadać będą nasadkę zabezpieczającą. Pieczątki automaty samotuszujące dostępne będą w kolorach tuszu: czerwony, niebieski, czarny. 2. Gumy do automatu samotuszującego. 3. Guma - rozmiar niestandardowy - w chwili obecnej nie można określić wielkości dlatego też podstawą obliczenia ceny będzie cena 1 cm2 wykonania gumki. 4. Datownik samotuszujący - obudowa i rdzeń metalowy, w czarnym kolorze tuszu. 5. Stempel na kołku drewnianym. 6. Tuszownica do stempli na kołku. 7. Tuszownica - poduszka wymienna do automatów. Wszystkie automaty samotuszujące oraz tuszownice powinny być dostępne w kolorach tuszu: czerwony, niebieski, czarny. W tabeli poniżej przedstawiono ilość oraz rozmiary poszczególnych części składowych zamówienia: 1. Automat samo tuszujący bez gumy 37-38mmx14mm 35 2. Automat samotuszujący bez gumy 47-48mmx18mm 25 3. Automat samotuszujący bez gumy 58mmx22mm 10 4. Automat samotuszujący bez gumy 70mmx25mm 7 5. Automat samotuszujący bez gumy 28mmx14mm 5 6. Tuszownica - poduszka wymienna do automatów z pozycji 1-5 30 7. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 1 wiersz 5 8. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 2 wiersze 10 9. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 3 wiersze 60 10. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 4 wiersze 60 11. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 5 wierszy 20 12. Guma do automatu samo tuszującego, długość do 7 cm - 6 wierszy 5 13. Datownik samo tuszujący 30 - 32mm x 40 - 45mm 2 14. Stempel na kołku drewnianym, wymiar maksymalny 120mm x 100mm 4 15. Tuszownica do stempli na kołku, wymiar tuszownicy 160mm x 90mm 2 16. Guma - rozmiar niestandardowy - (cena za 1 cm2) 250 * wszystkie ilości są ilościami orientacyjnymi, określonymi w celu oszacowania wartości zamówienia oraz dokonania porównania ofert i mogą ulec zmianie, przy czym Wykonawca z tego tytułu nie będzie wnosił roszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.53 - Pieczątki z napisami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Grupa Dolny Śląsk, ul. Lwowska 32/5, 56-400 Olesnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1922,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1922,27 / Oferta z najwyższą ceną: 5001,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.