eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › dostawa sprzętu i aparatury stanowiącej niezbędne wyposażenie pododdziałów udarowych do leczenia chorych z udarem mózgu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-10

POZYCJA 52565

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lubliniec: dostawa sprzętu i aparatury stanowiącej niezbędne wyposażenie pododdziałów udarowych do leczenia chorych z udarem mózgu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, do kontaktów: Halina Zając, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, fax 034 3562880, e-mail: wsnlc@gazeta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsnlc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i aparatury stanowiącej niezbędne wyposażenie pododdziałów udarowych do leczenia chorych z udarem mózgu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny, 42-700 Lubliniec ul. Grunwaldzka 48. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i aparatury stanowiącej niezbędne wyposażenie pododdziałów udarowych do leczenia chorych z udarem mózgu. Dostawa realizowana będzie w ramach dwóch zadań obejmujących swoim zakresem odpowiednio: ZADANIE NR 1: Dostawa aparatu ultrasonograficznego do echokardiografii przezklatkowej i przezprzełykowej oraz umożliwiającego badanie tętnic szyjnych i kręgowych z trzema głowicami i kolorowym Dopplerem - szt. 1 ZADANIE NR 2: Dostawa: -aparatu do 24-godzinnego badania EKG metodą Holtera - szt. 1, -aparatu do 24-godzinnego monitorowania ciśnienia krwi - szt. 1, -kardiomonitora - szt. 2, -pompy infuzyjnej - szt. 1, -pulsoksymetr - szt. 1, -łóżek reanimacyjnych - szt. 2, -respiratora - szt. 1. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 28.21.12.00 - Respiratory Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.12.00 - Respiratory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 275 000 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dla potwierdzenia czego zobowiązani są złożyć: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 1.Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium najniższej ceny dla każdego z zadań oddzielnie. A - cena za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - cena powyższa powinna zostać ustalona na podstawie kalkulacji ofertowych Oferty będą oceniane komisyjnie w posiedzeniu niejawnym a ich cena będzie określona na podstawie następujących znaczeń kryteriów i ich wag: A - cena za jaką zostanie zrealizowane zamówienie z wagą a = 100 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: a/dowody wiarygodności i kwalifikacji Wykonawcy zgodnie z punktem IV.2 niniejszej specyfikacji, b/wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom oraz nazwy proponowanych podwykonawców. W przypadku realizacji całości zamówienia przez Wykonawcę, nie jest wymagane załączenie przedmiotowego wykazu, c/w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie należy do niej dołączyć pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: dla zadania nr 1 -należność będzie uiszczona w postaci polecenia przelewu w terminie 30 dni od daty wykonania zamówienia i dostarczenia faktury VAT. Dla zadania nr 2 - należność będzie uiszczona w 3 ratach miesięcznych . I rata w wysokości 30%wartości umowy w terminie 30 dni od dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu, II rata - 35% wartości umowy w terminie 30 dni od zapłacenia I raty, IIIrata - 30% wartości umowy w terminie 30 dni od daty zapłacenia II raty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2006, godzina 11:00, budynek administracji pok.nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa aparatu ultrasonograficznego do echokardiografii przezklatkowej i przezprzełykowej oraz umożliwiającego badanie tętnic szyjnych i kręgowych z trzema głowicami i kolorowym Dopplerem - szt. 1. 1) Krótki opis: aparat ultrasonograficzny do echokardiografii przezklatkowej i przezprzełykowej oraz umożliwiający badanie tętnic szyjnych i kręgowych.Aparat z trzema głowicami i kolorowym Dopplerem - szt. 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00, 33.11.23.40. 3) Wielkość lub zakres: dostawa aparatu ultrasonograficznego do echokardiografii przezklatkowej i przezprzełykowej oraz umożliwiający badanie tętnic szyjnych i kręgowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 24.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa: -aparatu do 24-godzinnego badania EKG metodą Holtera- szt. 1, -aparatu do 24-godzinnego monitorowania ciśnienia krwi - szt. 1, -kardiomonitora - szt. 2, -pompy infuzyjnej - szt. 1, -pulsoksymetr - szt. 1, -łóżek reanimacyjnych - szt. 2, -respiratora - szt. 1. 1) Krótki opis: szczegółowy opis znajduje się w załączniu nr 2 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10, 33.19.41.10, 28.21.12.00. 3) Wielkość lub zakres: szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 24.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.