To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Warszawa: Sukcesywna dostawa tarcicy dębowej nieobrzynanej
Numer ogłoszenia: 525156 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496182 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia, ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tarcicy dębowej nieobrzynanej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tarcicy dębowej nieobrzynanej o grubości 28 mm oraz 50 mm, o wilgotności od 8 do12 %, przeznaczonej do produkcji mebli do pomieszczeń. Tarcica powinna być w I klasie jakości, pozbawiona wad tj. sęki, pęknięcia, wykrzywienia łódeczki itp. Minimalna długość tarcicy to 2,6 m, minimalna szerokość tarcicy to 220 mm. Tarcica dostarczana przez Wykonawcę Zamawiającemu nie może pochodzić ze zrębów sanitarnych. Dostawa tarcicy posiadającej ślady szkodników, świadczące o pochodzeniu tarcicy ze zrębów sanitarnych, nie będzie przyjmowana przez Zamawiającego. Tarcica liściasta musi spełniać wymagania normy PN-72 D-96002 Tarcica liściasta ogólnego przeznaczenia. Miejscem dostarczenia tarcicy jest Filia Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA w Studzieńcu, 96-330 Puszcza Mariańska. Szczegółowy formularz cenowy przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Ceny podane w formularzu cenowym Załączniku Nr 2, muszą uwzględniać również wszystkie inne koszty związane z przedmiotem zamówienia, tj. opłaty celne, podatkowe, ubezpieczeniowe, koszty transportu, itp. Podane w Załączniku Nr 2 ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie przewidziane na rok od dnia podpisania umowy lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty podanej w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo: -rezygnacji z zakupu części przedmiotu zamówienia z uwagi na brak lub ograniczenia zapotrzebowania, -zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, -wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -ustalenia i decyzje dotyczące terminu dostawy zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, -określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faxów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 3) Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36 ust. 4 Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie (Formularz oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.81.00 - Drewno twarde .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "Tartak" Stanisław Skawiński
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "Tartak" Stanisław Skawiński
- PPHU TARTAK Z. P. Chr. Stanisław Skawiński, Smyków 72, Fałków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123000,00
Oferta z najniższą ceną: 123000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.