Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Murowana Goślina: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R.
Numer ogłoszenia: 52510 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122379, faks 061 8122140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA (NA TRESIE DOM -SZKOŁA-DOM) W TERMINIE OD DATY ZAWARCIA UMOWY DO 22 GRUDNIA 2010 R. według nw. zadań: -Zadanie nr 1 - dowóz dzieci do szkół z miejscowości: Nieszawa, Kąty, Łoskoń Stary, Przebędowo, Trojanowo wieś, Starczanowo, Raduszyn, Mściszewo -zadanie nr 2 - dowóz dzieci do szkół z miejscowości: Łopuchowo, Łopuchówko, Trojanowo (szosa), Głębocko, Głęboczek, Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), tj.: -posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -posiadają aktualną licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. DzU 2007 Nr 125, poz. 874 ze zm.), udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), tj. w szczególności: Wykonawcy muszą dysponować (np. leasing, najem, dzierżawa itp.) środkami transportu spełniającymi następujące wymagania w ilości minimalnej określonej dla każdego zadania (Wykonawca musi dysponować odrębnym taborem autobusowym dla każdego zadania): zadanie nr 1 -ilość i pojemność: min. 2 szt. autobusów posiadających min. 52 miejsc siedzących. -wiek: nie starsze niż 1986 rok, -stan techniczny: -autobusy muszą posiadać badania techniczne, -autobusy muszą mieć sprawną wentylację (nieprzeciekające okna, sprawne techniczne okna umożliwiające ich sprawne otwieranie i zamykanie i włazy w dachu autobusu), ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne, zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym temperatura wewnątrz pojazdu 10OC - 15OC). -autobusy nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia - Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku w autobusach, -oznakowanie - autobusy powinny być oznakowane tablicami do przewozu dzieci zgodnie z przepisami -łączność: autobusy powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym) radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń, -wszystkie autobusy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2003 Nr 32, poz. 262 ze zmianami). zadanie nr 2 -ilość i pojemność: min. 2 szt. autobusów posiadających min. 52 miejsc siedzących. -wiek: nie starsze niż 1986 rok, -stan techniczny: -autobusy muszą posiadać badania techniczne, -autobusy muszą mieć sprawną wentylację (nieprzeciekające okna, sprawne techniczne okna umożliwiające ich sprawne otwieranie i zamykanie i włazy w dachu autobusu), ogrzewanie i oświetlenie wewnętrzne, zapewniające pasażerom odpowiedni komfort jazdy (w okresie jesienno-zimowym temperatura wewnątrz pojazdu 10OC - 15OC). -autobusy nie mogą być wyposażone w uszkodzone i zabrudzone siedzenia - Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i porządku w autobusach, -oznakowanie - autobusy powinny być oznakowane tablicami do przewozu dzieci zgodnie z przepisami -łączność: autobusy powinny posiadać łączność (np. z policją i pogotowiem ratunkowym) radiową, telefoniczną lub inną umożliwiającą szybką reakcję na wypadek jakichkolwiek zdarzeń, -wszystkie autobusy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2003 Nr 32, poz. 262 ze zmianami). c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.), d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; e)załączą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i określone w pkt. 10 SIWZ; f)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w punkcie 9 SIWZ, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b)licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. DzU 2007 Nr 125, poz. 874 ze zm.) udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia; c)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku); d)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do oferty(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich); e)wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń (środków transportu), jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia przedmiotowego wykazu oddzielnie dla każdej części zamówienia, uwzględniając w nim informacje, o których mowa w pkt 9.1)b) SIWZ, w szczególności zawierający informacje: rok produkcji; marka; liczba miejsc z rozbiciem na liczbę miejsc siedzących, stojących i razem; liczbę drzwi w tym dwuskrzydłowe; nt. stanu technicznego; nt. tablic; łączności; kas; wyposażenia; ubezpieczenia i badań technicznych. Wykaz będzie stanowił załącznik nr 3 do oferty; f)ponadto Wykonawca składa: (1)dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (2)stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2)Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU Nr 81, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: a)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie: 10.1)a) składa dokument lub dokumenty, wystawione kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyższym punkcie a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2)Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 3)Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.murowana-goslina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. Poznańska 18,
62-095 Murowana Goślina, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, pokój nr 1 kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Zamawiający nie przewiduje: a)udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.; b)zawarcia umowy ramowej; c)rozliczeń w walucie obcej; d)przeprowadzenia aukcji elektronicznej; e)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów e)zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół gminnych i przedszkoli w okresie od dnia zawarcia umowy do 22.12.2010 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Przedmiotem zamówienia jest dowóz do Szkoły Podstawowej w Długiej Goślinie, Przedszkola Leśne Skrzaty, Szkoły Podstawowej nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Gimnazjum nr 1, Gimnazjum nr 2, w Murowanej Goślinie na trasach i w terminach wyszczególnionych poniżej: - w terminie od dnia zawarcia umowy do 19 czerwca 2009: a)Dowóz dzieci do szkół: trasa nr 1-Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km. trasa nr 2 - Starczanowo, Mściszewo, Raduszyn, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 2) - 10 km b)powrót dzieci ze szkół: trasa nr 3-Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km. trasa nr 4 - Kąty, Łoskot Stary, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 20 km. trasa nr 5 - Murowana Goślina, Raduszyn, Mściszewo, Starczanowo (z Gimnazjum nr 2, Szkoły Podstawowej nr 2) - 10 km Dobowa praca przewozowa wynosi 80 km. - w terminie od 1września 2009 do 22 grudnia 2010: c)Dowóz dzieci do szkół: trasa nr 1-Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km. trasa nr 2 - Starczanowo, Mściszewo, Raduszyn, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa nr 2, Gimnazjum nr 2) - 10 km d)powrót dzieci ze szkół: trasa nr 3-Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km. trasa nr 4 - Kąty, Trojanowo Wieś, Przebędowo, Murowana Goślina (Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie). - 18,3 km. trasa nr 5 - Murowana Goślina, Raduszyn, Mściszewo, Starczanowo (z Gimnazjum nr 2, Szkoły Podstawowej nr 2) - 10 km Dobowa praca przewozowa wynosi 75 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół gminnych i przedszkoli w okresie od dnia zawarcia umowy do 22.12.2010 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego. Przedmiotem zamówienia jest dowóz do Szkoły Podstawowej w Łopuchowie, Szkoły Podstawowej nr 1, Gimnazjum nr 1, w Murowanej Goślinie oraz, Przedszkola w Łopuchowie na trasach: a)Dowóz dzieci do szkół: trasa nr 1- Głębocko, Głęboczek, Łopuchówko, Łopuchowo, Trojanowo (Szkoła Podstawowa w Łopuchowie, Szkoła Podstawowa nr 1, Gimnazjum nr1) - 20 km, trasa nr 2 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km, b)powrót dzieci ze szkół: trasa nr 3- Łopuchowo, Łopuchówko, Głęboczek, Głębocko (ze Szkoły Podstawowej w Łopuchowie) - 10 km, trasa nr 4 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km, trasa nr 5 - Głębocko, Głęboczek, Łopuchówko, Łopuchowo, Trojanowo ( Szkoła Podstawowa nr 1, Gimnazjum nr 1) - 20 km, trasa nr 6 - Zielonka, Huta Pusta, Boduszewo (Gimnazjum nr 1, Szkoła Podstawowa nr 1) - 10 km. Dobowa praca przewozowa wynosi 80 km...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ W POZNANIU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH, POLEGAJĄCYCH NA DOWOZACH (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BUK W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 W KOMUNIKACJI ZAMKNIĘTEJ.
- Dowóz do szkół uczniów z terenu Gminy Osjaków w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie na terenie gminy Sompolno w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Frampol na podstawie biletów miesięcznych szkolnych w roku szkolnym 2025/2026"
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.