eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNadzór inwestorski w branży sanitarnej podczas wykonywania robót budowlanych dot. modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie (znak sprawy14/ZP/17).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 52482 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Warszawa: Nadzór inwestorski w branży sanitarnej podczas wykonywania robót budowlanych dot. modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie (znak sprawy: 14/ZP/17).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 35863


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności  90, 01003   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 224 435 600, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski w branży sanitarnej podczas wykonywania robót budowlanych dot. modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie (znak sprawy: 14/ZP/17).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

14/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.), nad wykonywanymi robotami budowlanymi dotyczącymi przebudowy i adaptacji części budynku użytkowo - mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie - modernizacja piętra III i IV oraz części parteru. 2) Nadzór obejmuje roboty budowlane opisane n/w dokumentacją projektową: a) Projektem budowlanym przebudowy i adaptacji części budynku użytkowo - mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie, b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) Przedmiarem robót - branża sanitarna. W/w dokumentacja zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego, w zakładce zamówienia publiczne pn. Wykonanie robót budowlanych (modernizacja piętra III i IV) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Żelaznej 99 - etap II (znak sprawy 5/ZP/17), pod linkiem: http://www.wola.waw.pl/page/2592,zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro.html?id=1344 Dokumentacja dostępna jest również w Urzędzie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy al. Solidarności 90 w Warszawie w pokoju nr 50, po uprzednim skontaktowaniu się z Panem Jackiem Sikorskim pod nr. tel. 22 44-35-691. 3) Osoba pełniąca czynności nadzoru inwestorskiego zobowiązana jest do obecności na terenie wykonywanych robót przynajmniej 1 raz w tygodniu w miarę zaistniałych potrzeb. Zamawiający przewiduje łącznie 25 pobytów na budowie. Roboty budowlane będą prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. 700-1800. 4) Roboty objęte nadzorem dotyczą: a) wymiany wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, b) wyposażenia pomieszczeń biurowo-administracyjnych w instalację wentylacji mechanicznej nawiewnej i wyciągowej wraz z rekuperacją, c) wymiany instalacji c.o. wewnętrznej, 5) Ogólne informacje o obiekcie: Łączna kubatura powierzchni nadzorowanej budowy wynosi 610 m kwadratowych. - piętro III - 276 m kw, - piętro IV - 277 m kw, - parter - 57 m kw. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług oraz warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7) Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.08.2017 r. jednak nie krócej niż do dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych z uwzględnieniem § 3 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KEMBUD Elżbieta Pietrzak,  ,  ul. Klaudyny 38 lok. 12,  01-684 ,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5842.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5842,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6150.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.