Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Lubliniec: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 52458 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ: Kurs obsługi komputera I. Liczba osób - 16 w podziale na 2 grupy Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 120 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 h lekcyjna) + przerwy : obiadowa i kawowe II. Program szkolenia 1. Podstawy obsługi komputera. 2. Obsługa pakietu MS Office. 3. Podstawy korzystania z sieci Internet. II CZĘŚĆ Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i chorych I. Liczba osób - 9 osób Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 90 godzin lekcyjnych w tym 30 godzin teorii i 60 godzin praktyki (1 godzina lekcyjna = 45 minut) + przerwy: obiadowa i kawowe. II. Program szkolenia: - podstawy anatomii i fizjologii człowieka; - proces starzenia się organizmu człowieka; - wybrane problemy zdrowotne wieku podeszłego i osób niepełnosprawnych; -zabiegi pielęgnacyjne; - współpraca z rodziną i instytucjami pomocowymi; - dieta i leki; - podstawy terapii zajęciowej i rehabilitacji; - zasady żywienia chorych i starszych; - pierwsza pomoc (w tym w geriatrii); - rola i zadania osób sprawujących opiekę. III CZĘŚĆ Trening konstruktywnej samooceny, motywacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach I. Liczba osób - 12 osób Program szkolenia powinien obejmować program dydaktyczny: 40 godzin lekcyjnych ( 45 min/1 godz lekcyjna) + przerwy: obiadowa i kawowe II. Program szkolenia: 1. Określenie swoich mocnych i słabych stron. 2. Zamiana porażek w szanse i nowe możliwości. 3. Świadoma samoakceptacja i poczucie pewności siebie. 4. Samoocena i wzmacnianie poczucia wartości. 5. Przyjmowanie krytyki jako pożytecznej informacji zwrotnej. 6. Zwiększenie elastyczności zachowania i skuteczności działania. 7. Konsekwentna realizacja celów - klucz sukcesu. 8. Techniki radzenia sobie ze stresem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. Kurs obsługi komputera - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 usług szkoleniowych, których program obsługi komputera zawierał co najmniej 80 godzin zajęć z obsługi pakietu MS Office ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). II. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i chorych - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe, które obejmowały zarówno zajęcia teoretyczne, jak i zajęcia praktyczne z zakresu Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i chorych. Zajęcia teoretyczne powinny zawierać następujące elementy programu: anatomia i fizjologia człowieka, problemy zdrowotne wieku podeszłego i osób niepełnosprawnych, zadania osób sprawujących opiekę. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej 15 godzin zajęć. Zajęcia praktyczne powinny obejmować następujący zakres: zabiegi pielęgnacyjne, dieta i leki, podstawy terapii zajęciowej i rehabilitacji, pierwsza pomoc (m.in. w geriatrii). Program szkolenia powinien obejmować co najmniej 40 godzin zajęć (zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ). III. Trening konstruktywnej samooceny, motywacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach - warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe, które zawierały elementy programu związanego z samooceną, motywacją i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach. Usługa szkoleniowa nie zależnie od ilości godzin przeprowadzonego szkolenia winna obejmować co najmniej 20 godzin zajęć z konstruktywnej samooceny, motywacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach ( zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. Kurs obsługi komputera - warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zapewni po 2 wykładowców jednocześnie dla każdej z grup (jeden prowadzący, jeden na wypadek ewentualnego zastępstwa), którzy posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe: nauczyciel dyplomowany z informatyki, informatyk (studia wyższe) oraz doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 usługi szkoleniowe, których program zawierał zajęcia z obsługi pakietu MS Office (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). II. Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i chorych - warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.: - wykładowcy, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe: wykładowca z uprawnieniami pedagogicznymi, posiadający studia wyższe w zakresie pielęgniarstwa, opieki medycznej, bądź kierunki pokrewne; - opiekun praktyk, który posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe, które obejmowały zajęcia praktyczne (zabiegi pielęgnacyjne, dieta i leki, podstawy terapii zajęciowej i rehabilitacji, pierwsza pomoc - m.in. w geriatrii) z zakresu Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i chorych (zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SIWZ). III. Trening konstruktywnej samooceny, motywacji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach - warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykaże, że osoby zdolne do wykonania zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe: trener - psycholog, (studia wyższe) oraz doświadczenie zawodowe, tj. w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonali co najmniej 2 usługi szkoleniowe, które zawierały elementy programu związanego z samooceną, motywacją i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach (zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca posiada wpis do RIS prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zaktualizowany na rok 2013. Formularzem oświadczenia jest załącznik nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Formularz pełnomocnictwa jest załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubliniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu
ul. Oświęcimska 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu ul. Oświęcimska 30 I piętro, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
- Modernizacja oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży, w tym dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu"
- " Dostawa doposażenia do pojazdów podwodnych dla JW 4101 w Lublińcu "
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń technicznych dotyczących transportu kolejowego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.