Ogłoszenie z dnia 2005-10-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałbrzych: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, do kontaktów: Tadeusz Kotlarski, ul. Ogrodowa 5 B, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8466082, e-mail: wrwa@praca.gov.pl, www.urzadpracy.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie podzielone zostało na 6 części(pakietów). Pierwszy pakiet obejmuje dostawę serwerów komputerowych wraz z oprogramowaniem i jego wdrożeniem. Drugi pakiet dotyczy dostawy drukarek laserowych i skanera. Trzeci pakiet obejmuje dostawę notebooków, komputerów biurowych i monitorów LCD.Czwarty pakiet dotyczy dostawy oprogramowania antywirusowego. Piąty pakiet obejmuje dostawę oprogramowania biurowego a szósty dotyczy dostawy oprogramowania wspierającego obsługę prawną. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego: 58-306 Wałbrzych ul.Ogrodowa 5b. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.20.00 - Serwery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.20.00 - Serwery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całe zamówienie obejmuje dostawę: 2 serwerów wraz z oprogramowaniem, 2 notebooków, 45 komputerów biurowych, 50 szt. monitorów LCD 15 calowych, 3 szt. monitorów LCD 17 calowych, 8 drukarek laserowych, 1 skanera, oprogramowania antywirusowego na trzy serwery oraz 150 stanowisk roboczych oraz oprogramowania biurowego i oprogramowania wspierającego obsługę prawną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 29.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 6600,00 zł. z podziałem na pakiety. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych a także nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24. Wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych), 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca usług nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.Oświadczenie zgodnie z wymogami art. 22 i 24 Prawa (wypełnić zał. nr 3 do SIWZ), 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw określonych w punkcie 5 lp.5 SIWZ z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i obiorców (wzór wykazu stanowi zał. nr 4 do SIWZ). Należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje od odbiorców). Obowiązek dołączenia wykazu dotyczy wyłącznie Pakietów nr 1 i nr 3.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 11:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2005, godzina 12:00, Siedziba zamawiającego: 58-306 Wałbrzych ul.Ogrodowa 5b, pok.123.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w Wałbrzychu
- Usługa wykonania koncepcji i dokumentacji projektowej remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu Zamek Książ w Wałbrzychu
- Wymiana złoża filtracyjnego wraz z utylizacją w basenowych filtrach ciśnieniowych Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o.
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pankiewicza 6 w Wałbrzychu oraz rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Pankiewicza 6a i Moniuszki 32a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowych usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ STACJI GRAFICZNYCH ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





