Ogłoszenie z dnia 2005-10-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: sprzęt komputerowy; Nr sprawy: AM-ZP/32/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Medyczna, do kontaktów: mgr inż. Bogusława Stasikowska, Al. Racławickie 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5328903, e-mail: b.stasikowska@am.lublin.pl, www.am.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Medyczna, mgr Magdalena Matyjaszek, Kasa Akademii pok. 28 w godz. od 10:00 do 13:30, Al. Racławickie 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5322216, e-mail: m.matyjaszek@am.lublin.pl, www.am.lublin.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt komputerowy; Nr sprawy: AM-ZP/32/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i akcesoriów komputerowych w zakresie 3 zadań zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 50.96.11.10 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa i montaż zestawów komputerowych, laptopów i akcesoriów komputerowych w zakresie 3 zadań zgodnie z asortymentem okreslonym w SIWZ i Załacznikach B do niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatne w terminie 30 dni po dostarczeniu i zamontowaniu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz złożą wymagane w SIWZ dokumenty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego; 3. Aktualne zaświadczenia z US oraz ZUS lub KRUS i inne określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za okres 2 lat i inne określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat i inne określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80 % Wymagania techniczne i użytkowe - 20 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AM-ZP/32/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.11.2005, cena - 30,5 PLN. Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 10:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.11.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego pok. 112.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Funduszu Społeczny; umowa Nr 2/2.06/II/2.6/09/04/U/06/04 o dofinansowanie projektu Nr Z/2.06/II/2.6/09/04: Innowacyjne badania źródłem nowych produktów i technologii w ochronie zdrowia w ramach Priorytetu 2. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00, 50.96.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 1 - Laptopy. 3) Zakres lub wartość: Dostawa laptopów wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.24.15.00, 30.24.21.00, 50.96.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2 - Zestawy komputerowe. 3) Zakres lub wartość: Dostawa zestawów komputerowych wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30, 30.23.12.50, 50.96.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 3 - Drukarki i monitory. 3) Zakres lub wartość: Dostawa drukarek i monitorów wraz z montażem obejmującym rozpakowanie, instalację, regulację i uruchomienie sprzętu u odbiorcy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzędzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla użytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawłą II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeń w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





