To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2013-12-17
Pabianice: Zakup artyku³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pabianicach przy ul. Pi³sudskiego 2 oraz dla Komisji Lekarskiej
Numer og³oszenia: 524278 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 452866 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pabianicki, ul. Pi³sudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. ³ódzkie, tel. 42 22 54 000, faks 42 2159166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup artyku³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pabianicach przy ul. Pi³sudskiego 2 oraz dla Komisji Lekarskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup artyku³ów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pabianicach przy ul. Pi³sudskiego 2 oraz dla Komisji Lekarskiej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zawieraj±cy rodzaj i ilo¶æ artyku³ów biurowych, zosta³ okre¶lony w za³±czniku Nr 1 do og³oszenia o zamówieniu..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 73.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTON Stusio Spó³ka Jawna, ul. Pi³sudskiego 3 F, 95-200 Pabianice, kraj/woj. ³ódzkie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 56778,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 39600,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 39600,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 69700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkó³ na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzek± Dobrzynk±
- Dostawa i monta¿ windy dla budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla Zarz±du Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (3W)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materia³ów biurowych, do drukarni oraz materia³ów eksploatacyjnych.
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.