Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Świnoujście: Zakup i montaż 20 wiat przystankowych oraz 2 punktów socjalnych dla kierowców wraz z wiatami przystankowymi na przystankach autobusowych w Świnoujsciu
Numer ogłoszenia: 52393 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Komunikacja Autobusowa" Sp. z o.o. , ul. Karsiborska 33a, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 321 45 40, faks 91 321 45 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ka.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż 20 wiat przystankowych oraz 2 punktów socjalnych dla kierowców wraz z wiatami przystankowymi na przystankach autobusowych w Świnoujsciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zakup i montaż 20 wiat przystankowych oraz 2 punktów socjalnych dla kierowców wraz z wiatami przystankowymi na przystankach autobusowych w Świnoujściu, w tym: a) wiaty z oszklonymi ścianami 2 - modułowe - w ilości 16 sztuk b) wiaty z oszklonymi ścianami 3 - modułowe - w ilości 2 sztuki c) wiaty bez oszklonych ścian (tylko zadaszone) - w ilości 2 sztuki d) punkt socjalny dla kierowców wraz z wiatą przystankową 2- modułową z oszklonymi ścianami - w ilości 1 sztuki (1 kpl) e) punkt socjalny dla kierowców wraz z wiatą przystankową 4 - modułową z oszkloną ścianą tylną - w ilości 1 sztuki (1 kpl.) Wykaz przystanków dla poszczególnych lokalizacji stanowi załącznik nr 8 do SIWZ Szczegółowy opis zawiera SIWZ w pkt. 2.2 i 2.3 oraz Załącznik nr 1A do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie wykazu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 dostaw i montażu wiat przystankowych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda oraz 2 dostaw i montażu obiektów kubaturowych prefabrykowanych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów, na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z treścią § 9 załącznika nr 6 do SIWZ: a) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), b) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, c) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: - działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, - zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, - konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są w następujących warunkach: a) ad. pkt. 1 a) - stawka VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów b) ad. pkt. 1 b) - zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, c) ad. pkt.1 c) - zmiana terminu realizacji zamówienia: - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lub czas wymagany do spełnienia odpowiednich wymogów - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ka.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunikacja Autobusowa Spółka z o.o.
ul. Karsiborska 33a
72-600 Świnoujście.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Komunikacja Autobusowa Spółka z o.o. ul. Karsiborska 33a 72-600 Świnoujście sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego Rozwój obszarów zależnych od rybactwa w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach operacji: Budowa wiat na przystankach autobusowych oraz punktów socjalnych dla kierowców w Świnoujściu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Wymiana elastycznych przewodów hydraulicznych wysokociśnieniowych na promach typu Bielik I,II,IV
- "Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście"
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej do sprzątania i urządzeń medycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Port Jachtowy w Świnoujściu - zmiana systemu pomostów pływających"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Świnoujściu przy ul. Kościuszki 11
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie kontenerów do zabudowy
- Budowa Podstawowego Parku Tenisowego w m. Suchy Dwór, gm. Żórawina
- Posadowienie stacji monitoringu środowiska wraz z niezbędnymi pracami związanymi z uruchomieniem stacji - Poznań, Opole
- Dostawa i montaż wiat przystankowych wyposażonych w gabloty oraz dostawa i montaż gablot
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Dostawa mobilnego kontenera do przechowywania paliw ciekłych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.