eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczecińskizakup paliw płynnych dla pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Stargard Szczeciński: zakup paliw płynnych dla pojazdów
Numer ogłoszenia: 52392 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim , ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771832, faks 091 5772899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsstargard
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsstargard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jesnostka organizacyjna Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup paliw płynnych dla pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zakup paliw płynnych na podstawie kart paliwowych dla pojazdów samochodowych Zamawiającego określonych w SIWZ CPV - 09134100-8 - Oleju napędowego w il. 76 000 l. CPV - 09132100-4 - Benzyny bezołowiowej Pb95 w il. 1 800 l. zgodnie z poniższym zestawieniem: Rodzaj produktu Miejsce tankowania Ilość zam. paliwa Olej napędowy Gryfice 8 000 l. Olej napędowy Babigoszcz 6 000 l. Olej napędowy Przybiernów 20 000 l. Olej napędowy Golczewo 6 000 l. Olej napędowy Kliniska 8 000 l. Olej napędowy Dobrzany 3 000 l. Olej napędowy Węgorzyno 4 000 l. Olej napędowy Chojna 5 000 l. Olej napędowy Mieszkowice 1 000 l. Olej napędowy Police 5 000 l. Olej napędowy Bierzwnik 7 000 l. Olej napędowy Stargard Szczeciński 3 000 l. Benzyna bezołowiowa Stargard Szczeciński 1 800 l. Zakupy w/w paliw dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności 14 dni od wystawienia faktury. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). 2. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Oferent wyda karty dodatkowe lub zamienne. Oferent ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają warunki określone pisemnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia 3)posiadają w miejscowości podanej w opisie przedmiotu co najmniej jeden punkt sprzedaży paliwa (stacja paliwowa) 4) umożliwiają bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu 5)zapewnią natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty 6)wydadzą karty dodatkowe lub zamienne w miejsce kart uraconych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 2) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem na składanie oferty). UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w dniu podpisania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną lub jawną - umowa spółki. 3)Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1665 z późn. zm.) stanowiące Załącznik Nr 2, 4)Parafowany (każda strona) wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 3. 5)Oświadczenie o ilości posiadanych punktów sprzedaży w miejscowościach wymienionych w pkt. I -1. /przedmiot zamówienia/ stanowiące załącznik nr 4. 6)Oświadczenie o wymaganym rozliczaniu bezgotówkowych transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych stanowiące załącznik nr 5. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsstargard.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.