eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Staszów: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 523784 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 489126 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Staszowie, ul. Oględowska 12, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8646700, faks 015 8643079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Staszowie w zakresie: a)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek w obrocie krajowym i zagranicznym, b)dostarczania zwrotów przesyłek, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz dostarczanie zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, c)odbiór z siedziby Zamawiającego przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy przesyłek listowych i paczek przeznaczonych do nadania.2.Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby tutejszego Urzędu odbywać się będzie na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U z 2012, poz.1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w szczególności na podstawie:a)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz.267) regulującej tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z art.17 ustawy Prawo pocztowe, potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych miały moc dokumentów urzędowych, b)ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012r., poz.749 z późn. zm.) regulującej tryb doręczania pism nadawanych w trybie Ordynacji Podatkowej, c)międzynarodowych przepisów pocztowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a)zwykłe-przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b)zwykłe priorytetowe-przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, c)polecone-przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d)polecone priorytetowe-przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e)polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO)-przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f)polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, 2.Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: a)zwykłe-rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b)priorytetowe-rejestrowane najszybszej kategorii. Wymiary przesyłek listowych:gabaryt A-przesyłki o wymiarach:-minimum:wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,-maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; gabaryt B-przesyłki o wymiarach:-minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,-maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)odbiór przesyłek przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 14.00 do godz. 15.00 z siedziby Zamawiającego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12 (nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego); b)potwierdzania każdorazowo przyjętych do wyekspediowania w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych); c)zwrot do siedziby Zamawiającego otrzymanych pocztowych książek nadawczych oraz zestawienia nadanych przesyłek w dniu następnym do godz.10:00; d)w przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia, e)nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą. Za moment nadania przesyłki uważa się chwilę przejęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczenia i doręczenia, f)dostarczenia przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych przekazanych przez Zamawiającego. Zamawiający ponadto będzie korzystał z własnych wzorów potwierdzenia odbioru w celu doręczenia przesyłek ZPO. 4.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo; w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej bądź art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego). 5.Uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało w formie opłaty z dołu. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. 6. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym. 7.Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy, rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od wystawienia faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy. 8.Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym. 9.W przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 10.Podane w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi. 11.Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z poniższymi wyjątkami: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, b)w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym, c) ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu, d)Zamawiającemu przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 12.Do obowiązków Zamawiającego będzie należeć: a) opakowanie przesyłek listowych i paczek w sposób umożliwiający Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki, b) umieszczanie na przesyłce listowej lub paczce w sposób czytelny nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając jednocześnie rodzaj przesyłki (zwykła polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz umieszczanie na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki pieczątki określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, c)nadawanie przesyłek w stanie uporządkowanym przez, co należy rozumieć:-dla przesyłek rejestrowanych: wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej, której każda strona będzie zawierała kopię wraz z określeniem wagi i wartości przesyłki, wydrukowanie pocztowej książki nadawczej wygenerowanej z systemu informatycznego Zamawiającego w dwóch egzemplarzach-jedna dla Zamawiającego, druga dla Wykonawcy;-dla przesyłek zwykłych-sporządzenie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzane dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których jeden egzemplarz będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a drugi egzemplarz stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,-dla wszystkich przesyłek-sporządzenie zestawienia ilościowego odebranych do nadania przesyłek w trzech egzemplarzach, z których jeden egzemplarz będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a dwa egzemplarze będą dla Zamawiającego potwierdzenie przekazania do nadania danej partii przesyłek,-umieszczanie na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napisu (nadruku) lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę,-korzystanie z własnych kopert oraz druków zwrotnych potwierdzeń odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A. Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Rejon Sprzedaży Tarnobrzeg, ul. Sokola 3, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219266,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215281,20

  • Oferta z najniższą ceną: 215281,20 / Oferta z najwyższą ceną: 215281,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.