eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Uzupełnienie systemu IT w obiekcie Spodek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Katowice: Uzupełnienie systemu IT w obiekcie Spodek
Numer ogłoszenia: 52376 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie systemu IT w obiekcie Spodek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) uzupełnienie systemu IT do celów organizacji Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Zakres zamówienia obejmuje : 1. Wykonanie projektu wykonawczego. 2. Instalację nowego routera obsługującego cały obiekt. 3. Przebudowę i uzupełnienie sieci wi-fi w obiekcie i na zewnątrz. 4. Uzupełnienie infrastruktury przewodowej sieci LAN wraz z dobudową nowych punktów kablowych. 5. Przebudowę i uzupełnienie instalacji IPTV. 6. Instalację dodatkowego sprzętu aktywnego. 7. Aktualizację oprogramowania Urve. 1. Wykonanie projektu wykonawczego Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu wykonawczego wraz z wrysowaniem wszystkich instalowanych urządzeń, tras kablowych, przebiegów i sposobu prowadzenia okablowania, sposobu montażu urządzeń. Wykonanie schematów blokowych i koncepcji działania infrastruktury wraz z połączeniami fizycznymi i logicznymi. Wykonany projekt musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 2. Dostawa, instalacja i programowanie nowego routera obsługującego cały obiekt. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację i programowanie fabrycznie nowego routera o parametrach nie gorszych niż: 13 portów Gigabit Ethernet grupowane w dwa pięcioportowe switche, 512MB Ram rozszerzalne do 1,5GB, Procesor PPC8544, obudowa 19-1U, dwa interfejsy microSD, jeden port DB9, wbudowany NAND 64MB, system operacyjny MikroTik RouterOS level 6. 3. Przebudowa i uzupełnienie sieci wi-fi w obiekcie i na zewnątrz (istniejące punkty dostępowe oraz nowodobudowane punkty dostępowe) Zamawiający posiada sieć wi-fi opartą na punktach dostępowych Cisco współpracujących z kontrolerem sieci Cisco 4402 z licencją dla 50 AP. Przebudowa ma za zadanie taką modyfikację sieci, aby zapewnić jej pełną funkcjonalność i możliwość jej zarządzania nawet w przypadku uszkodzenia kontrolera (redundancja) lub zapewnienie innego systemu zarządzania zapewniającego taką funkcjonalność oraz rozszerzenie zasięgu przez zainstalowanie dodatkowych punktów dostępowych: - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: Hol przy p.127 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: Hol przy p.1B - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.113 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.111 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.109 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.121 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.123 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja : p.125 - instalacja dodatkowego punktu dostępowego wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p.9 - instalacja dodatkowych dwóch punktów dostępowych wraz z okablowaniem, urządzeniem zasilającym POE, lokalizacja: p. 20 (sala konferencyjna) przy pomieszczeniu ochrony, - wykonanie integracji punktów dostępowych wewnętrznych i zewnętrznych istniejących i nowych na jednej platformie zarządzania, - wszystkie punkty dostępowe muszą zostać zasilone z sieci UPS Zamawiającego. Dodatkowe punkty dostępowe o parametrach nie gorszych niż: Punkt dostępowy wewnętrzny: Tryb pracy dual-band, przepustowość 300Mbps na 5GHz, 450Mbps na 2,4GHz, technologia MIMO 2x2 i 3x3, 2 gigabitowe porty ethernetowe, zabezpieczenia: WEP, WPA-PSK, WPA-TKIP, WPA2 AES, 802.11i, funkcje: VLAN, Zaawansowany QoS, Izolacja ruchu gości, WMM, Do 200 jednoczesnych połączeń Punkt dostępowy zewnętrzny: Tryb pracy IEEE 802.11b g n, przepustowość 300Mbps na 2,4GHz, technologia MIMO 2x2, 2 porty ethernetowe, zabezpieczenia: WEP, WPA-PSK, WPA-TKIP, WPA2 AES, 802.11i, funkcje: VLAN, Zaawansowany QoS, Izolacja ruchu gości, WMM, temperatura pracy -30 do +70, wilgotność 5-95 proc. Platforma zarządzania: jednolity system zarządzania dla wszystkich punktów dostępowych obiektu, mapa obiektu z naniesionymi punktami dostępowymi oraz jednoczesnym podglądem wizualnym ich stanów, możliwość załączania i wyłączania poszczególnych punktów bezpośrednio z mapy wraz ze zmiana ich parametrów, autoryzowanie gości poprzez portal jak również ręcznie, aktualizacja co 2 minuty użytkowników podłączonych do systemu, zarządzanie przydzielanym pasmem dla każdego SSID, generowanie do 6 SSID, automatyczna aktualizacja podpiętych punktów dostępowych, nadawanie każdemu SSID oddzielnych Vlan, możliwość generowania, automatyczne wykrywanie nowych urządzeń w systemie, wyświetlanie sygnału na mapach obiektu, wbudowane wsparcie dla integracji rozliczeniowych z wykorzystaniem karty kredytowe za pośrednictwem PayPal, wbudowane wsparcie dla uwierzytelniania opartego na kupon, wbudowany Hotspot Manager dla tworzenia, zarządzania kuponem gości, integracja Google Maps, rejestracja, wysyłanie pocztą - wydarzenia i alerty. 4. Uzupełnienie infrastruktury przewodowej sieci LAN wraz z dobudową nowych punktów kablowych - ułożenie okablowania i instalacja dodatkowych 8 punktów dostępu kablowego zakończonych panelami sieciowymi relacja: Główna Serwerownia - Reżyserka Obrazu, - ułożenie okablowania i instalacja 4 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.129, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.1B, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.2B, - ułożenie okablowania i instalacja 4 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.113, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.112, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.111, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.121, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.122, - ułożenie okablowania i instalacja 2 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p.123, - ułożenie okablowania i instalacja 4 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna Serwerownia - p. 9, - ułożenie okablowania i instalacja 30 punktów dostępu kablowego zakończonych panelem sieciowymi i gniazdem relacja: Główna serwerownia - Sala konferencyjna p. 1 i 2, - dostawa szafy rack 19-24U wraz z panelem krosowym 48 portowym sieci lan, rozszycie panela na istniejącym okablowaniu - p. 25 Mała Serwerownia Dyrekcja Ośrodka, - dostawa kabli typu patchcord wymaganych do uruchomienia sprzętu, - dostawa dodatkowych 300 sztuk patchcordów o długości 6 metrów zgodnych ze standardem istniejącej sieci, - dostawa dodatkowych nablatowych obudów do zamontowania końcówek sieci LAN typu keystone na min. 8 zakończeń - 20 sztuk. Wszystkie nowe punkty dostępu kablowego muszą mieć zapewnione połączenie do przełącznika aktywnego (w przypadku jego braku należy go zapewnić) współpracującego z siecią Zamawiającego opartą na przełącznikach Cisco, w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie z nowo dostarczonym routerem dla obsługi niewielkich imprez oraz łatwo przełączanych do współpracy z przełącznikami Cisco z serii 6000 uruchamianych podczas dużych imprez gdzie wymagana jest duża ilość jednoczesnych połączeń. Punkty dostępu kablowego muszą być skonfigurowane tak, aby funkcjonowały z wydzielonymi VLAN dla sieci IPTV oraz dla sieci internet. Okablowanie powinno spełniać następujące warunki: Kabel instalacyjny powinien być zgodny z wymaganiami normy IEC 60332-1. Pasywne elementy połączeniowe sieci powinny posiadać świadectwa niezależnego laboratorium badawczego potwierdzające zgodność z normami okablowania strukturalnego: ISO-IEC 11801:2002, ANSI-EIA-TIA-568-B.2, EN 50173-1:2002 zarówno na pojedyncze komponenty, jak również na łącze typu Chanel oraz Permanent Link, np. Delta. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Należy zastosować system okablowania strukturalnego w wersji nieekranowanej (UTP). System okablowania strukturalnego w części opartej na miedzi powinien spełniać wymagania klasy E wg normy ISO-IEC 11801:2002 zarówno w odniesieniu do zastosowanych poszczególnych komponentów (kategoria 6) jak i do całości systemu rozpatrywanego jako Channel i Permanent Link (rozumianych zgodnie z definicją ww. norm). Panele rozdzielcze nieekranowane 19 cali zbudowane w wersji modularnej powinny zapewnić pojemność 32xRJ45 o wysokości 1U. Jako kabel instalacyjny miedziany należy użyć skrętki czteroparowej nieekranowanej kategorii 6 UTP w powłoce LSOH (Low Smoke Zero Halogen) o impedancji 100 Ohm plus minius 5 Ohm. Cały system okablowania strukturalnego musi zostać objęty 20-letnią gwarancją niezawodności reasekurowaną przez producenta systemu okablowania. Całość instalacji okablowania strukturalnego powinna być przetestowana na zgodność z wyżej określoną klasą okablowania przy zastosowaniu miernika o poziomie dokładności pomiaru, co najmniej Level III. Urządzenie pomiarowe musi posiadać ważny certyfikat kalibracji - kopię należy dołączyć do dokumentacji odbiorowej. Wykonawca powinien posiadać certyfikat oferowanego systemu okablowania. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał certyfikat Autoryzowanego Integratora oferowanego systemu okablowania strukturalnego. Jeżeli trasa kablowa przekracza 90 metrów należy uzgodnić i wykonać dodatkowy lokalny punkt dystrybucyjny wraz z wyposażeniem o standardzie nie niższym niż pozostałe lokalne punkty dystrybucyjne w obiekcie. Każde dostarczane urządzenie należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Przebudowa i uzupełnienie instalacji IPTV - do istniejącego systemu IPTV należy dostarczyć 10 sztuk nowych punktów dostępu Amino 130 lub wyższych, - kabel HDMI - DVI - 10 sztuk. - modernizacja konfiguracji i adresacji systemu IPTV zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (dostosowanie serwera Teracue do współpracy z istniejącą siecią CISCO i wydzielenie dla mediów osobnego VLAN), - dostawa min. 9 cali monitora mobilnego posiadającego wejście w standardzie HD-SDI, - dostawa splitera sygnału HD-SDI na min. 8 wyjść HD-SDI, - dostawa, instalacja, uruchomienie skalera Kramer VP-771 lub równoważny- sztuk 1 - dostawa, instalacja, uruchomienie karty Blackmagic BDLKSTUDIO2 w serwerze zarządzania IPTV Teracue lub równoważna - sztuk 1. 6. Instalacja dodatkowego sprzętu aktywnego - doposażenie lokalnego punktu dostępowego SIT 3 w przełącznik lub przełączniki (połączone szyną stakujacą) wyposażone w 192 punkty dostępu LAN i spięcie z istniejącym okablowaniem, - doposażenie lokalnego punktu dostępowego Mała Serwerownia Dyrekcji Ośrodka w przełącznik lub przełączniki wyposażone w 48 punktów dostępu LAN, - doposażenie dużej serwerowni w przełącznik lub przełączniki zapewniające obsługę nowych punktów dostępu kablowego LAN oraz nowych punktów wi-fi. O parametrach nie gorszych niż: 48 portów Ethernet 10-100-1000 z zasilaniem IEEE 802.3af (PoE) oraz Cisco in-line power oraz 4 slotami SFP, 32-Gbit na s szyna stakująca technologia łączenia w stos, Wysokość 1RU, inteligentne usługi dostępne na brzegu sieci, zainstalowane oprogramowanie EMI, pełen dynamiczny routing IP z BGPv4, EIGRP, OSPF i PIM Wszystkie nowo instalowane urządzenia aktywne musza posiadać jednolite zarządzanie z urządzeniami aktywnymi posiadanymi przez Zamawiającego. - dostawa 4 kompletów konwerterów jednomodowych gigabitowych z wbudowanym modułem SFP i złączem światłowodowym LC, - dostawa 10 modułów gibic współpracujących z przełącznikami Cisco, - dostawa patchcord światłowodowy SC-SC 1 metr - 10 sztuk, - dostawa patchcord światłowodowy SC-LC 2 metry - 10 sztuk. Instalacja, programowanie i dostosowanie do istniejącej infrastruktury sieci hali Spodek musi być przeprowadzona przez certyfikowanego inżyniera Cisco z certyfikatami CCNA, CCDP, CCNP. 7. Aktualizacja oprogramowania Urve. - aktualizacja oprogramowania Urve wraz z instalacją i dostosowaniem do zarządzania i obsługi ekranu LED wewnętrznego i zewnętrznego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przekazania trzech egzemplarzy sporządzonej w języku polskim technicznej dokumentacji powykonawczej wraz z projektem powykonawczym, a także jej wersji elektronicznej na płycie CD. Do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Certyfikatu Autoryzowanego Integratora oferowanego systemu okablowania strukturalnego. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferowane urządzenia, mają być fabrycznie nowe i mają pochodzić z seryjnej produkcji. Data ich wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty. Należy zapewnić dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat od daty zakończenia produkcji oferowanego modelu urządzenia. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia jednodniowego bezpłatnego instruktażu dla pracowników Zamawiającego w niżej wyszczególnionym zakresie: - podstawa administracji siecią WLAN: - omówienie dostępnego sprzętu; - podstawy konfiguracji; - zabezpieczenie dostępu; - mechanizmy bezpieczeństwa. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 12.02.2013 roku o godz. 09.00. Zbiórka przy wejściu do Dyrekcji MOSiR, Al. Korfantego 35 Katowice. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. Zamawiający informuje, iż obiekt Spodek znajduje się w wojewódzkiej ewidencji zabytków a prace prowadzone będą w czynnych obiektach. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ i załącznikach wskazane zostały symbole, nazwy producenta, normy i znaki towarowe należy stosować produkty równoważne tj. o nie gorszych parametrach, niż opisane przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania produktów lub rozwiązań równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia tej równoważności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedno zadanie polegające na wykonaniu w budynku sieci bezprzewodowej wi-fi z centralnym zarządzaniem dla minimum 50 punktów dostępu i załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, i tak: złoży pisemne oświadczenie, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają niżej określone uprawnienia: - kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba/osoby posiadająca/cy certyfikat w zakresie infrastruktury sieciowej Cisco na poziomie CCNA, CCNP i CCDP lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 za zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie złożonego wraz ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Kopia Certyfikatu Autoryzowanego Integratora oferowanego systemu okablowania strukturalnego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 5 litery a-d muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: - zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, - konieczności zmiany osób wskazanych jako kierownik robót/osoba (osoby) posiadająca/ce certyfikat w zakresie infrastruktury sieciowej Cisco na poziomie CCNA, CCNP i CCDP i przedstawiciel Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.