eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówUsługi pralnicze dla Domu Społecznej w Kochłowach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Ostrzeszów: Usługi pralnicze dla Domu Społecznej w Kochłowach
Numer ogłoszenia: 523630 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Kochłowy, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 732 07 05, faks 0-62 732 07 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Domu Społecznej w Kochłowach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach. W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość prania zostaje określona na 18.000 kg z możliwością zmiejszenia lub zwiększenia o 20 % przewidywanej ilości szacunkowej zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na praniu , suszeniu,maglowaniu,prasowaniu , dokonywania naprawa, bielizny osobistej , odzieży ochronnej oraz innego typu : koce , firany zasłony, poduszki, kołdry ,obrusy,ręczniki lniane , frotte, materace łóżkowe, podkłady gumowe oraz odzież osobista mieszkańców - konfekcyjnej, bluzki ,spódnice , spodnie, sukienki, bielizna osobista . Usługi realizowane będą w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków czystości . koszty transportu obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania naprawa bielizny i odzieży ochronnej personelu ( drobne naprawy bielizny, przyszywanie tasiemek, guzików ). Odzież ochronna personelu, odzież osobista - konfekcyjna mieszkańców polega prasowaniu. Zamówienie obejmuje krochmalenie obrusów i pościeli z płótna Wykonawca zobowiązany jest do segregowania i układania prania. odbiór brudnego i dowóz czystego prania będzie się odbywała trzy razy w tygodniu w dni ustalone w umowie w ściśle podanych przez Zamawiającego w godzinach na koszt i przy użyciu środków transportu Wykonawcy. .Proces transportu musi odpowiadać wymogom sanitarnym. Ilość czystego prania określona będzie na podstawie ważenia w siedzibie Zamawiającego i potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Wykonawca odpowiada za stan sanitarny wyposażenia pomieszczeń magazynowych brudnej i czystej bielizny w pralni. Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ w Formularzu ofertowym ,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • nie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22ust.1 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych ( j.t.Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) - treść Oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr1 do SIWZ w Rozdziale IV - wypełnić Załącznik nr 1 Ocena spełnia warunków zostanie dokonane zgodnie z formułą spelnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( j. t. Dz.U. z 2013 r. poz 907 ze zm. ) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku do SIWZ w Rozdziale IV - wypełnić Załącznik nr 1 ..Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spelnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U 2013 r. poz.907 ze zm. ) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do SIWZ w Rozdziale IV.Ocena spełnia warunków zostanie dokonane zgodnie z formułą spełni / nie spelnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczeni o spełnieniu w art.ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia204 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz. U. z 2013 r. poz.907 ) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ w załączniku do SIWZ w Rozdziale IV - wypełnić załącznik . Ocena spełenia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r( T.j Dz.U. 2013 r poz 907 ze zm. ) treść oświadczenia zawarta jest w załączniku do SIWZ w Rozdziale IV - wypełnić Załącznik .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a )wypełniony formularz oferty b0oświadczenie o powierzaniu części zamówienia podwykonawcom wypełnić załącznik nr 3 W niniejszej SIWZ ( jeżeli dotyczy ) c0załaczyć projekt umowy Rozdział III SIWZ orginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym .W przypadku pełnomocnictwa umocowanego notarialnie należy dostarczyć jego potwierdzoną za zgodność z zgodność z oryginalem kserokopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: nie

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności 2.zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić m.in. w przypadku i na warunkach opisywanych poniżej - w razie wystąpienia okoliczności , których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności - zmiana obowiązującej stawki VAT , zmiany podatku dochodowego , Wzór umowy zamieszczony jest w Rozdziale III SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.wokiss.pl/ostrzeszowp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w , Kochłowy 1 , 63 - 500 Ostrzeszów dział administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 15:15, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Kochłowy 1, 63 - 500 Ostrzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.