To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Warszawa: Zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka
Numer ogłoszenia: 523520 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 482528 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru do urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Białołęka 03-122 Warszawa ul. Modlińska 197. 2. Papier będzie dostarczony jednorazowo do dnia 13.12.2013 do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (pn. - pt. od 8.00 do.12.00). Istnieje możliwość wjechania z całą paletą papieru, wózkiem paletowym do pomieszczenia w którym będzie składowany papier. 3. Ilość i rodzaj papieru do urządzeń biurowych stanowiącego przedmiot zamówienia: Rodzaj Opis J. M. Ilość A4 Papier format A4 gramatura 80g/m2 +/-2 PN-ISO 536:1996, białość w skali CIE 166 +/-2 PN-ISO 11475:2002, jasność D65 (Zuv)110 +/-2, nieprzeźroczystość min. 91% ISO 2471:1998, wilgotność 3,5-5,0% PN-ISO 287:1994, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie PN-EN ISO 9706:2001 ryza (500 ark.) 6000 A3 Papier format A3 gramatura 80g/m2 +/-2 PN-ISO 536:1996, białość w skali CIE 166 +/-2 PN-ISO 11475:2002, jasność D65 (Zuv)110 +/-2, nieprzeźroczystość min. 91% ISO 2471:1998, wilgotność 3,5-5,0% PN-ISO 287:1994, wybielany bezchlorowo, bezpyłowy, odporny na starzenie PN-EN ISO 9706:2001 ryza (500 ark.) 200 4. Cena usługi musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie objętym SIWZ i wzorem umowy, w tym koszt dostawy (załadunku, transportu, rozładunku). 5. Papier dostarczony do Zamawiającego musi być przekazany w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Karton papieru musi zawierać 5 ryz papieru, a każda ryza 500 arkuszy papieru. 6. W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, pracownik odpowiedzialny za realizację umowy, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy papier na nowy, wolny od wad lub zgodny z warunkami zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. 7. Nazwa dostarczonego papieru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu cenowym. Również cena papieru wskazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularzem cenowym. 8. Gwarancja na dostarczony przez Wykonawcę papier wyniesie 12 miesięcy od dnia dostawy. 9. Wykonawca dostarczy papier, rozładuje i wstawi do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia na własny koszt i ryzyko. 10. Za datę dostawy papieru przyjmuje się dzień przyjęcia przez przedstawiciela Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, za odebrany bez uwag i reklamacji papier. 11. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o gotowości do dostarczenia papierów w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem dostarczenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest być przy odbiorze osobiście lub wyznaczyć w tym celu upoważnionego pisemnie pełnomocnika. Nieobecność Wykonawcy lub pełnomocnika nie wstrzymuje czynności odbioru. Wykonawca traci jednak w tym wypadku prawo do zgłoszenia swoich zastrzeżeń i zarzutów w stosunku do wyniku odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Krucza 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68726,00
Oferta z najniższą ceną: 68726,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72329,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.