eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolniki › Zakup koparko - ładowarki kołowej - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Sokolniki: Zakup koparko - ładowarki kołowej - II
Numer ogłoszenia: 523308 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495210 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sokolnikach, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 062 7845176, faks 062 7845194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko - ładowarki kołowej - II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej (rocznik 2013 r). Koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa i spełniać niżej wymienione wymagania : 1) certyfikat zgodności z normami CE 2) silnik wysokoprężny, chłodzący cieczą o mocy minimum 91KM/2200 obr/min 3) osiągalna prędkość jazdy min 37 km/h 4) waga nie mniejsza niż 8000 kg 5) zbiornik paliwa min 120 litrów 6) napęd na cztery koła z możliwością przełączania napędu na jedną oś 7) kabina operatora spełniającą wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pas bezpieczeństwa, prędkościomierz lub obrotomierz, 8) drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny 9) światła robocze przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu 10) koła jezdne przednie skrętne małe max 20 cali, tylne duże min 26 cali, wyposażone w błotniki 11) fabrycznie zamontowany immobiliser 12) skrzynia biegów ręczna, wyposażona w min 4 biegi do jazdy w przód i nie mniej do jazdy w tył, 13) układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, 14) hamulec postojowy/awaryjny niezależny od hamulców zasadniczych, 15) układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, 16) ramię koparki o zmiennej długości w wysuwem teleskopowym, głębokość kopania nie mniejsza niż 5200 mm, 17) trzy łyżki koparki (jedna o szerokości 600 mm, druga o szerokości 300 mm, trzecia łyżka do skarpowania szerokości 150 cm), 18) szybkozłącze na tył, 19) linia hydrauliczna do obsługi np. młota wyburzeniowego, 20) kąt obrotu łyżki koparki nie mniejszy jak 180 stopni, 21) łyżka przednia dzielona wielofunkcyjna o pojemności 1,0 m3 z zębami i widłami do palet, 22) funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, 23) wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu nie mniejsza niż 3375 mm, 24) system kompensujący drgania układu ładowarkowego, 25) mechaniczny układ samopoziomowania łyżki ładowarki, 26) światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, 27) niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającego na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, 28) sygnał cofania, zestaw niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa (kolor pomarańczowy), apteczka, instrukcja obsługi w języku polskim + katalog części zamiennych, klucz do kół. 29) gwarancja na min. 1 rok lub 1000 godz. pracy, 30) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt., 31) do oferty należy dołączyć min. 2 zdjęcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHANDLER Spółka z o.o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 224900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 243500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.