Ogłoszenie z dnia 2005-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu transportowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Jerzy Panek, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48-22 3149893, fax 48-22 3149900, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Lucyna Tchórzewska, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48-22 3149876, fax 48-22 3149900, www.amw.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, Lucyna Tchórzewska, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 48-22 3149876, fax 48-22 3149900, www.amw.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu transportowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest niżej wymieniony sprzęt transportowy, podzielony ze względu na sposób użytkowania na 2 części tzn.: 1. W skład części zamówienia nr 1 wchodzą: - Urządzenia (odciągi, podstawki klinowe) do mocowania pojazdów wojskowych na wagonach kolejowych; - Urządzenia do mocowania pojazdów wojskowych na wagonach kolejowych; środki wiążące - odciągi pasowe (taśmowe); 2. W skład części zamówienia nr 2 wchodzą: - Palety lotnicza HCU 6E 88 x 108 in.; - Siatki HCU 7E do mocowania ładunków na palecie lotniczej HCU 6E 88 x 108 in.; - Siatki HCU 15C do mocowania ładunków na palecie lotniczej HCU 6E 88 x 108 in. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wymagania taktyczno - techniczne asortymentów, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, przedstawione zostały w załączniku Nr 2 do SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 10 jednostek wojskowych na terenie całej Polski, wyszczególnionych w załączniku Nr 5 do SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje 6 rodzajów sprzętu transportowego w ilościach określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na: Część zamówienia nr 1 - 36 731,00 PLN Część zamówienia nr 2 - 6 721,00 PLN Termin gwarancji liczy się od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do Odbiorcy przez okres określony dla każdego przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi po jej wykonaniu w formie polecenia przelewu w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania oryginału faktury VAT, oryginału protokołu przyjęcia -przekazania oraz oryginału protokołu odbioru jakościowo-ilościowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie 'spełnia/nie spełnia' na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt III 2.1.1) ÷ 3) potwierdzających spełnienie warunków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków zawartych w rozdziale IV niniejszej SIWZ należy do oferty załączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6. SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1, 2, 3 oraz w pkt. 1 ppkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. 2 oraz w pkt. 3, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 5. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych przez Zamawiającego i wymienione w rozdziale V SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, za wyjątkiem Oświadczenia wymienionego w pkt 1 ust 1, które należy złożyć w formie oryginału. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca na czas realizacji kontraktu jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 10-krotność wadium za każdą część zamówienia, której wykonanie oferuje. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada potencjał techniczny, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: wykazu wykonanych dostaw oferowanego przedmiotu zamówienia lub zbliżonego parametrami do opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ilości równej bądź większej od ilości oferowanego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi mogą być: opinie, referencje, oświadczenia, podpisane przez Odbiorców, na rzecz których dostawy zostały zrealizowane, załączone do "Wykazu wykonanych dostaw", którego wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 91/L/MON/ZZPG/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.11.2005, cena - 20 PLN(+ koszt wysyłki). Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 15.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.11.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiającego pok. nr 502.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.31.00 (X017). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część zamówienia nr 1 obejmuje urządzenia do mocowania pojazdów wojskowych na wagonach kolejowych. 3) Zakres lub wartość: - Odciągi pasowe w łącznej liczbie 1 880 szt., Odciągi łańcuchowe w liczbie 636 szt. oraz Podstawki klinowe w liczbie 5 032 szt. - łącznie jako 629 kompletów, - Odciągi pasowe - w liczbie 9 000 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.84.30.00 (X017,1724,2108), 01.78. . 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część zamówienia nr 2 obejmuje palety i siatki lotnicze typu HCU. 3) Zakres lub wartość: - Palety lotnicze HCU 6E 88 x 108 in. w liczbie 20 szt., - Siatki HCU 7E do mocowania ładunków na palecie lotniczej HCU 6E 88 x 108 in. w liczbie 20 szt., - Siatki HCU 15C do mocowania ładunków na palecie lotniczej HCU 6E 88 x 108 in. w liczbie 20 szt 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





