Ogłoszenie z dnia 2005-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowa Sól: dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, do kontaktów: Aleksandra Szpet - Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 5, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882285, fax 068 3871281, e-mail: zpnowasol@wp.pl, www.szpitalnowasol.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy jednorazowego sprzętu laboratoryjnego w rozbiciu na 5 Pakietów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - magazyn medyczny. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.00.00.00 - Produkty mineralne niemetalowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 26.15.23.31 - Płytki Petriego Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość przekracza 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wartość łączna wszystkich Pakietów 14 340,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizację dostaw Zamawiający określa na 30 dni od daty dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą i zawartą z Zamawiającym umową na dostawę. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty j. w. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty j. w. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% jakość - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 99/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.11.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.11.2005, godzina 10:30, Sala konferencyjna - biurowiec pok. nr 34.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Kolejne ogłoszenia będą sukcesywne, w miarę kończących się umów z dostawcami. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Labolatorium Analityczne - probówki, szkiełka nakrywkowe, pipety, zlewki, itp. 3) Zakres lub wartość: nie przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Bakteriologia - probówki, ezy, pipety, itp. 3) Zakres lub wartość: przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakład Patomorfologii - szkiełka, pipety, probówki, zlewki, itp. 3) Zakres lub wartość: nie przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kuchnia Mleczna - butelki dla niemowląt - szklane itp. 3) Zakres lub wartość: nie przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Poradnia K - pałeczki do wymazów z drewna. 3) Zakres lub wartość: nie przekracza 60 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Dzierżawa analizatorów hematologicznych oraz do zautomatyzowanej oceny parametru OB bezpośrednio w probówkach do morfologii krwi pobranej na EDTA na 36 miesięcy wraz z sukcesywną dostawą (...)
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla strażaków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulic Mickiewicza, Tetmajera, Chełmońskiego, Struga, Lotników oraz budowy drogi wewnętrznej tj. sięgacza do ul. Mickiewicza w Nowej Soli.
- Wymiana kotła na paliwo stałe na kocioł klasy V emisji spalin, oraz montaż dodatkowego zbiornika buforowego w leśniczówkach Nadleśnictwa Nowa Sól
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle.
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z niezbędnym montażem
- ZP/7/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
- Dostawa odczynników, sprzętu laboratoryjnego oraz testów wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa materiałów jednorazowych i środków higieny na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy.
- ZP.271.17.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.