eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 36 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Olsztyn: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 36 części
Numer ogłoszenia: 522924 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238839 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług naprawczo - konserwacyjnych w nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, którymi gospodaruje WAM OReg w Olsztynie, w podziale na 36 części.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na wykonywaniu prac naprawczo - konserwacyjnych w podanym niżej zakresie: 1) Przykładowy zakres usług w branży budowlanej: a) naprawa stolarki okiennej i drzwiowej pomieszczeń ogólnego użytkowania; b) naprawa, regulacja oraz wymiana samozamykaczy drzwi wejściowych do budynku; c) naprawa pokryć dachowych, obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien oraz ich wymiany; d) szklenie okien i drzwi wejściowych; e) drobna naprawa schodów zewnętrznych i wewnętrznych; f) naprawa drobnych uszkodzeń dociepleń, tynków zewnętrznych i wewnętrznych oraz ich uzupełnienie; g) naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki i powłok ściennych w pomieszczeniach wspólnego użytku; h) konieczne naprawy w lokalach mieszkalnych (np. posadzki, wykładziny, tynki itp. - roboty obciążające WAM); i) naprawa uszkodzonych elementów urządzeń małej architektury ławek, placów zabaw, koszy na śmieci drobne naprawy chodników, obrzeży betonowych, opasek wokół budynków o pow. do 1m.; j) okresowe czyszczenie rynien i rur spustowych; k) naprawa bram garażowych w szczególności układ napędowy (sprężyny, liny, rolki prowadzące, zawiasy i zawiesia); l) usuwanie warstwy śniegu zalegającego na dachach, usuwanie nawisów śnieżnych oraz zwisających sopli z dachu; m) inne wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów. 2) Przykładowy zakres usług w branży sanitarnej: a) usuwanie przecieków, wymiana niesprawnych odcinków instalacji zimnej i ciepłej wody i jej elementów, wymiana uszkodzonych zaworów odcinających, zabezpieczanie instalacji przed zamarzaniem; b) usuwanie przecieków na instalacji centralnego ogrzewania, wymiana uszkodzonych zaworów, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach wewnętrznej instalacji, wymiana pojedynczych grzejników, zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, uzupełnianie izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach nieogrzewanych, płukanie grzejników i instalacji z utrzymaniem jej drożności oraz napełnianie zładów; c) naprawa instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych na odcinkach wewnętrznych do syfonów nadstropowych i łączenie z syfonami zagłębionymi w konstrukcji stropów, oraz na odcinkach zewnętrznych do granicy kanalizacji miejskiej, łącznie z utrzymaniem w sprawności przepływowych zbiorników, odstojników, uszczelnianie złącz, oczyszczanie studzienek rewizyjnych, udrażnianie podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, wymiana odcinków instalacji i jej elementów; d) naprawa instalacji gazowej, usuwanie usterek pokontrolnych w lokalach polegające na pomiarach szczelności, uszczelnienie instalacji w pojedynczych lokalach mieszkalnych, zabezpieczenie pomieszczeń kurków gazowych i szafek na głównych kurkach gazowych; e) naprawa i utrzymanie w sprawności technicznej instalacji i urządzeń technicznych, polegająca na wymianie odcinków instalacji, demontażu i montażu urządzeń technicznych z dostarczeniem i odbiorem z naprawy, regulacji zaworów ciśnieniowych, usuwaniu przecieków i prac konserwacyjnych wynikających z przepisów o zbiornikach ciśnieniowych; f) czyszczenie filtrów siatkowych; g) w przypadku dodatkowego zlecenia wykonywać próby szczelności w instalacjach gazowych; h) bieżąca konserwacja węzłów cieplnych c.o. i c.w.u (od pierwszych zaworów odcinających sieć cieplną zapewniająca prawidłową i bezawaryjną pracę tej instalacji) - w szczególności: - opróżnianie i uzupełnianie instalacji czynnikiem grzewczym, - rozruch instalacji po rozpoczęciu sezonu grzewczego oraz wyłączanie ogrzewania, -odpowietrzanie instalacji, usuwanie zamuleń i niedrożności instalacji, - kontrola parametrów czynnika grzewczego; przepływ (zgodnie z mocą zamówioną), ciśnienie, temperatura - pisemne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, - usuwanie wycieków czynnika grzewczego; i) inne wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów. 3) Przykładowy zakres usług w branży elektrycznej: a) konserwacja tablic rozdzielczych i wewnętrznych linii zasilających (WLZ) oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku polegająca na czyszczeniu styków, sprawdzaniu prawidłowości podłączeń, wymianie lub uzupełnieniu osprzętu elektrycznego oraz naprawie połączeń głównej szyny wyrównawczej w piwnicach; b) wymiana niesprawnych bezpieczników, łączników, wyłączników instalacyjnych, BM po stronie WLZ i w tablicach administracyjnych, wymiana niesprawnych źródeł światła w częściach wspólnych budynku; c) zabezpieczanie, wymiana uszkodzonych wyłączników, przycisków w częściach wspólnych budynku, wymiana uszkodzonych przewodów, załączanie pod przyciski; d) usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach; e) usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Coroczna konserwacja złącz kontrolnych potwierdzona wpisem do karty rewizji i napraw instalacji piorunochronnej; f) wykonywanie okresowych przeglądów oświetlenia oraz wymiana niesprawnych elementów oprawy np. moduły, styczników, itp.; g) konserwacja oświetlenia osiedlowego (ulicznego, chodnikowego) wraz z wymianą drobnych elementów opraw oświetleniowych, żarówek, uzupełnianiem powłok malarskich itd. oraz naprawa lamp oświetleniowych nad wejściami do budynków; h) usuwanie usterek w instalacji domofonowej w tym: regulacja układów elektronicznych, wymiana niesprawnego okablowania, naprawa uszkodzonych zaczepów elektromagnetycznych, dokonywanie zmian w zaprogramowaniu systemu, np. zmiany kodów dostępu, zmiany uprawnień poszczególnych użytkowników systemu, regulacje akustyki itp., okresowe przeglądy i testy systemu; i) w przypadku dodatkowego zlecenia przygotowywać dokumenty (oświadczenia) dla Zakładu Energetycznego dotyczące określenia stanu technicznego instalacji elektrycznej w obiekcie; j) w budynkach zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Lotniczej 13A, Lotniczej 11 i Lotniczej 11A w branży elektrycznej w skład czynności do wykonania wchodzi także: a. uruchamianie dwa razy w miesiącu agregatów prądotwórczych znajdujących się w każdym z ww. budynków służących do zasilania instalacji ppoż. oraz bieżąca konserwacja mająca na celu utrzymanie urządzeń w ciągłej gotowości do uruchomienia w razie zagrożenia, b. zakup niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do agregatu prądotwórczego (oleju napędowego, oleju silnikowego, itp.) k) inne wynikłe w trakcie eksploatacji obiektów. 4) Przykładowy zakres obowiązków objętych przedmiotem zamówienia związanych z zabezpieczeniem awarii: a) niezwłoczne podejmowanie działań zmierzających do usunięcia zaistniałej awarii, a w przypadku awarii o większych rozmiarach, zabezpieczenie jej w sposób uniemożliwiający powstanie strat w mieniu lub wystąpienie zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; b) w przypadku wystąpienia poważnych awarii lub katastrof budowlanych lub innych zdarzeń losowych zagrażających bezpieczeństwu i życiu mieszkańców lub osób obecnych w strefie zdarzenia, do natychmiastowego podjęcia działań ewakuacyjnych, powiadomienia służb ratowniczych i przedstawicieli OREG WAM lub upoważnioną osobę z ZZN WAM Sp. z o. o., łącznie z zaangażowaniem do współpracy innych firm koniecznych dla zabezpieczenia i usunięcia awarii, czy katastrofy; c) zgłaszanie i wnioskowanie o wykonanie niezbędnych prac naprawczo - konserwacyjnych, zwłaszcza tych, które mają wpływ na bezpieczeństwo obiektów i mieszkańców, z uwagi na możliwość wystąpienia awarii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.50.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 26   

Nazwa: Zadanie nr 26 - Ciechanów, branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-DANCE WITO Wiesław Król, ul. Sikorskiego 4A/99, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3703,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1962,39

  • Oferta z najniższą ceną: 1962,39 / Oferta z najwyższą ceną: 2922,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 27   

Nazwa: Zadanie nr 27 - Ciechanów, branża elektryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-DANCE WITO Wiesław Król, ul. Sikorskiego 4A/99, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1467,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1467,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2185,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 28   

Nazwa: Zadanie nr 28 - Braniewo, branża budowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe BAYM Mariusz Wierzbicki, ul. Płk. Dąbka 69/40, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11574,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13347,36

  • Oferta z najniższą ceną: 13347,36 / Oferta z najwyższą ceną: 13258,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 29   

Nazwa: zadanie nr 29 - Braniewo, branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Grochowa 10, 81-017 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6944,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7959,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7959,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7959,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 30   

Nazwa: Zadanie nr 30 - Braniewo, branża elektryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Grochowa 10, 81-017 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4775,76

  • Oferta z najniższą ceną: 4775,76 / Oferta z najwyższą ceną: 4807,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 31   

Nazwa: zadanie nr 31 - Białystok, branża budowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Grochowa 10, 81-017 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6944,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7056,72

  • Oferta z najniższą ceną: 7056,72 / Oferta z najwyższą ceną: 22809,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 32   

Nazwa: zadanie nr 32 - Białystok, branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Grochowa 10, 81-017 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4166,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4229,28

  • Oferta z najniższą ceną: 4229,28 / Oferta z najwyższą ceną: 13670,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 33   

Nazwa: Zadanie nr 33 - Białystok, branża elektryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO Krzysztof Komajda, ul. Grochowa 10, 81-017 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2827,44

  • Oferta z najniższą ceną: 2827,44 / Oferta z najwyższą ceną: 9139,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 34   

Nazwa: Zadanie nr 34 - Bartoszyce, branża budowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo i Wielobranżowe Usługi Konserwacyjno Naprawcze DAMAR Janusz Rutkowski, ul. Fryderyka Chopina 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13425,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12810,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12810,60 / Oferta z najwyższą ceną: 35416,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa: Zadanie nr 35 - Bartoszyce, branża sanitarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo i Wielobranżowe Usługi Konserwacyjno Naprawcze DAMAR Janusz Rutkowski, ul. Fryderyka Chopina 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7870,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7504,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7504,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9005,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 36   

Nazwa: Zadanie nr 36 - Bartoszyce, branża elektryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo i Wielobranżowe Usługi Konserwacyjno Naprawcze DAMAR Janusz Rutkowski, ul. Fryderyka Chopina 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5306,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5306,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6367,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.