eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja ulicy Romera - etap II



Ogłoszenie z dnia 2005-10-05

POZYCJA 52272

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja ulicy Romera - etap II

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, do kontaktów: Stanisław Piekarski - w sprawach merytorycznych związanych z opisem przedmiotu zamówienia; Maria Piekarska - w sprawach merytorycznych związanych z opisem przedmiotu zamówienia; Anna Morawska - w sprawach formalno-prawnych, ul. Lanciego 14, 02-792 Warszawa, tel. 6492680, fax 6492680 wew. 318, e-mail: info@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Stanisław Piekarski, Maria Piekarska, ul. Lanciego 12 pok. 8, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6492680 wew. 130, 122, fax 6492680 wew. 318, e-mail: info@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów, Stanisław Piekarski, Maria Piekarska, Anna Moraska, ul. Lanciego 12 pok. 8, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6492680 wew. 130, fax 6492680 wew. 318, e-mail: info@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Ursynów, Hanna Markiewicz, ul. Lanciego 12 pok. 21, 02-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6492680 wew. 127, fax 6492680 wew. 318, e-mail: Hamar@ursynow.waw.pl, www.ursynow.waw.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ulicy Romera - etap II. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: - Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia; - Załącznik nr 2 do SIWZ - kosztorys przedmiarowy robót; - Załącznik nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto stołeczne Warszawa - dzielnica Ursynów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r.) oraz przedłożą wymagane dokumenty i oświadczenia określone w pkt 10.1 SIWZ; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności oraz do wykonywania czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają informację z banku (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - przedstawią wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie, w tym co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); - przedłożą wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do nadzoru i kierowania robotami wraz z informacją na temat ich uprawnień, kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz przedstawią dla tych osób aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów; - posiadają niezbędne do wykonania zamówienia maszyny i urządzenia - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót pkt. 8 (Sprzęt) - jakie posiada Wykonawca; - przedłożą oświadczenie, że posiadają aktualne w okresie realizacji zamówienia zezwolenie/koncesję na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub umowę z innym podmiotem ma usuwanie, wykorzystywanie i unieszkodliwianie odpadów budowlanych powstałych podczas realizacji zamówienia lub oświadczenie stwierdzające, iż odpady budowlane powstałe podczas realizacji zamówienia są przetwarzane i powtórnie wykorzystywane przez Wykonawcę; - zobowiążą się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty Wykonawcy przez Zamawiającego; - potwierdzą spełnianie warunków przedkładając w ofercie dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w pkt. 10.1 SIWZ; - spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 28 poz. 6325 z 10.02.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2005, godzina 10:15, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Ursynów , ul. Lanciego 12 pokój nr 1 (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.