eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Warszawa: Usługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe
Numer ogłoszenia: 52268 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe, tj. utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej znajdującej się Zakładach Lecznictwa Otwartego SZPZLO Warszawa Praga Południe wraz z prowadzeniem paszportów technicznych sprzętu medycznego oraz założeniem paszportów w przypadku ich braku. W zakres usług wchodzą prace konserwacyjne określone przez producenta aparatu, kontrola i regulacja napięć i innych parametrów układów elektronicznych, kontrola układów mechanicznych, czyszczenie styków, kontrola stanu izolacji i instalacji ochrony aparatu, usuwanie usterek, dokonywanie napraw bieżących i sprawdzanie działania aparatu wraz z materiałami zużywalnymi koniecznymi przy wykonywaniu prac konserwacyjnych oraz ocena stanu technicznego aparatury. W przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji, zostanie wydane (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) odpowiednie orzeczenie techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 części zwane dalej Zadaniami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadia: NIE

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia danego Zadania. o Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż kwota: 1) dla Zadania Nr I - 10.000,00 zł. 2) dla Zadania Nr II - 1.000,00 zł. 3) dla Zadania Nr III - 3.000,00 zł. 4) dla Zadania Nr IV - 2.000,00 zł. 5) dla Zadania Nr V - 3.200,00 zł. 6) dla Zadania Nr VI - 7.500,00 zł. 7) dla Zadania Nr VII - 2.000,00 zł. 8) dla Zadania Nr VIII - 3.500,00 zł. 9) dla Zadania Nr IX - 500,00 zł. 10) dla Zadania Nr X - 900,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę obejmującą kilka zadań zamówienia wartość polisy nie może być mniejsza niż kwota wynikająca z sumowania kwot podanych powyżej - pkt od 1) do 10). Ocena spełniania przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a) zmiany formy organizacyjno-prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b) ograniczenie przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury zabiegowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/I będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu do kriochirurgii KRIOPOL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu do kriochirurgii KRIOPOL. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/II będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi konserwacji analizatorów do badań OB. SEDI 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji analizatorów do badań OB. SEDI 15. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/III będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi konserwacji aparatów do kriochirurgii CRYOS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatów do kriochirurgii CRYOS. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/IV będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi konserwacji aparatury rentgenowskiej- wywoływarka automatyczna XR24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatury rentgenowskiej- wywoływarka automatyczna XR24. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/V będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Quantum Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu rentgenowskiego - Quantum Medical. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VI będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi konserwacji pantomografu PROLINE XC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji pantomografu PROLINE XC. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi konserwacji aparatu RTG zębowego INTRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji aparatu RTG zębowego INTRA. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/VIII będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi konserwacji autorefraktometru TOPCON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji autorefraktometru TOPCON. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/IX będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi konserwacji perymetru komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi konserwacji perymetru komputerowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego wymienione są w Załączniku Nr 1/X będącym integralną częścią SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.