Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-170/ZP/12
Numer ogłoszenia: 522288 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Sprawa znak: DZP/CM/242/3-170/ZP/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ, do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub instrukcje obsługi potwierdzajace minimalne parametry przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz musi posiadać dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE), wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dostawę do siedziby użytkownika; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim; c) udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu umowy; d) autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji; e) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: - czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, - wymagany termin naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku konieczności sprowadzenia niestandardowych części czas naprawy może ulec wydłużeniu do 5 tygodni tylko za zgodą Użytkownika.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj. dostaw pipet automatycznych lub elektronicznych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tys. zł każda. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt 6
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Karty katalogowe lub instrukcje obsługi zgodnie z pkt 3.2 SIWZ. Dokumenty potwierdzające oznakowanie CE (deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne) zgodnie z pkt 3.3 SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametr dodatkowo punktowany - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20,31-531 Kraków, pok. nr 244.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Ogłoszenie na przetarg dot. Imbramowskiej 3 m. 46
- lokal użytkowy przy ul. Pachońskiego 14A m. 44 a
- 124/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem dla potrzeb Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- 125/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- 123/2025 Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego adaptacji zagospodarowania Fortu nr 48a "Mistrzejowice" na os. Piastów 56 E w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle.
- Sprzedaż i dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z niezbędnym montażem
- ZP/7/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ.
- Dostawa wyposażenia pracowni laboratoryjnej dla zawodu technik analityk, w ramach realizacji projektu pn. "Droga do sukcesu"
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Genetyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.