Ogłoszenie z dnia 2006-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: instalacja urządzeń pomiarowych - stacji ostrzegawczych w ciągu drogi krajowej nr 2 w następujących miejscowościach: Trzciel, Gronów, Mostki Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, do kontaktów: Barbara Jamka, ul. Bohaterów Westerplatte 31 lok. 4, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313 wew. 241, fax 068 3255313 wew. 241, 3253468, e-mail: przetargi@zielona-gora.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielona-gora.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Zielonej Górze Rejon Świebodzin, Lucyna Berendt-Karkocka, ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. (068) 382 42 61, fax (068) 382 33 71, e-mail: rdkm6@gddp.zgora.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: instalacja urządzeń pomiarowych - stacji ostrzegawczych w ciągu drogi krajowej nr 2 w następujących miejscowościach: Trzciel, Gronów, Mostki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Droga krajowa nr 2 w miejscowości Trzciel, Gronów, Mostki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla wszystkich stacji: - ustawienie masztu z umieszczonym na nim rejestratorem oraz tablicą dwustronną o zmiennej treści, zestawem czujników pogodowych umieszczonych na wysięgnikach. Montaż zespolonego czujnika drogowego w nawierzchni drogi. Uruchomienie i kalibracja systemu pomiarowego, włączenie w system krajowy - instalacja 1 kamery kolorowej (min.420 linii), dzień - noc 0,5 lux. - instalacja systemu łączności GPRS do przesyłania danych i obrazu - obsługa systemu zbierania i przekazywania danych i obrazów na wskazaną stronę w Internecie - dostawa zestawu komputerowego PC - sztuk 1 (wg specyfikacji) - instalacja oprogramowania stacji centralnej, uruchomienie systemu ostrzegania przed gołoledzią. - szkolenie pracowników Rejonów w zakresie obsługi systemu - wykonanie przyłącza elektrycznego policznikowego do istniejącej sieci elektrycznej zasilającej stację - dokonywanie w okresie gwarancyjnym niezbędnych przeglądów i konserwacji Dla radarowego miernika prędkości: - ustawienie masztu z umieszczonym na nim radarowym miernikiem prędkości, tablicą jednostronną wyświetlającą dopuszczalną prędkość (znak B-33, kategoria - duży) na danym odcinku drogi w chwili jej przekroczenia z napisem u dołu tablicy ZWOLNIJ. (przykład wyświetlacza prędkości - Załącznik do Dziennika Ustaw nr 220, poz. 2181 z 23 grudnia 2003 roku, str. 441-2 - ustawienie i uruchomienie radarowego miernika prędkości zasilanego energią słoneczna z panelami i bateriami słonecznymi oraz zabezpieczenie przed dostępem do urządzeń zamontowanych na maszcie - dokonywanie w okresie gwarancyjnym niezbędnych przeglądów i konserwacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej \zamówieniem\, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą od określonej w pkt 7.2.1.3) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 7.2.1.4) Instrukcji dla Wykonawców. 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania/ roboty zostały wykonane należycie. 5) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 1.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz pkt 7.2.2. Instrukcji dla Wykonawców i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 7) Informację o rodzaju i ilości sprzętu (\Potencjał techniczny\), którym Wykonawca będzie dysponować przy wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. Instrukcji dla Wykonawców. 8) Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.5. Podwykonawcy wskazani w Formularzu 1.5. muszą być również wskazani w pkt. 8 Formularza Oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.5. Instrukcji dla Wykonawców, w zakresie kwalifikacji danego Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.3 oraz powyżej w niniejszym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2.1.÷ 8.2.5. winny wykazać iż Wykonawcy łącznie spełniają wymagane warunki. Dokumenty potwierdzające ich spełnianie należy przedłożyć oddzielnie na każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.92.10.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 stacje wczesnego ostrzegania kierowców i radarowy miernik prędkości 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 300 000,00 zł. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek. 2.Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem o odpowiedniej klasie i wydajności, niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, podając rodzaj i parametry techniczne jednostek sprzętowych przewidzianych do terminowego wykonania robót. 3. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek. 4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat poprzedzających datę składania ofert zrealizował (zakończył instalację) co najmniej 5 zadań Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w kasie siedziby zamawiającego lub po otrzymaniu SIWZ wraz z fakturą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 09:00, GDDKiA Oddział w Zielonej Górze Rejon Świebodzin, ul. Sobieskiego 14, 66-200 Świebodzin.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.10.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





