Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie funkcji Inżyniera Budowy w trakcie realizacji robót związanych z budową drugiej jezdni oraz jezdni manewrowej z parkingami i modernizacja (przebudowa) istniejącej jezdni ul. Bora-Komorowskiego na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Jugosławiańskiej wraz z przebudową skrzyżowania ulic Fieldorfa z ul. Bora - Komorowskiego i skrzyżowania ulic Jugosławiańska - Bora-Komorowskiego - Umińskiego, z budową i przebudową infrastruktury podziemnej oraz usunięciem kolizji Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Anna Kowalczyk - procedura przetargowa, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowiecki, tel. +48 22 620-14-79, fax +48 22 620-91-71, www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDm - pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 620,-14-79, fax +48 22 620-91-71. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Budowy w trakcie realizacji robót związanych z budową drugiej jezdni oraz jezdni manewrowej z parkingami i modernizacja (przebudowa) istniejącej jezdni ul. Bora-Komorowskiego na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Jugosławiańskiej wraz z przebudową skrzyżowania ulic Fieldorfa z ul. Bora - Komorowskiego i skrzyżowania ulic Jugosławiańska - Bora-Komorowskiego - Umińskiego, z budową i przebudową infrastruktury podziemnej oraz usunięciem kolizji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy w trakcie realizacji robót związanych z budową drugiej jezdni oraz jezdni manewrowej z parkingami i modernizacja (przebudowa) istniejącej jezdni ul. Bora-Komorowskiego na odcinku od ul. Fieldorfa do ul. Jugosławiańskiej wraz z przebudową skrzyżowania ulic Fieldorfa z ul. Bora - Komorowskiego i skrzyżowania ulic Jugosławiańska - Bora-Komorowskiego - Umińskiego, z budową i przebudową infrastruktury podziemnej oraz usunięciem kolizji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez usługi wymagań określonych przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 376.711,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 13.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie \rachunków zysku i strat\ pozycja \przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 200.000,00 zł b)płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 c)dysponowanie środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu ) lub/i zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. d)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł. 2.2Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 2.1. b) jako płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1, spełnia każdy z Wykonawców. b)warunek określony w pkt 2.1 . a) jako średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie \rachunków zysku i strat\ pozycja \przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. c)warunek określony w pkt 2.1 . c) jako dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub/i zdolność kredytową i w pkt 2.1. d) jako posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie 1./ Kierownik kontraktu (drogowiec)/ 1 osoba / 3 (liczba budów dotychczas nadzorowanych podobnych robót) 2. /Inspektor nadzoru inwestorskiego robót drogowych - koordynacja czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego / 1 osoba / 3 (liczba budów dotychczas nadzorowanych podobnych robót) 3. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjnych / 1 osoba/ - 4. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót wodociągowych, kanalizacji deszczowej, sanitarnej, c.o. / 1 osoba / - 5. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót elektrycznych / 1 osoba /- 6. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót teletechnicznych / 1 osoba / -- 7. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót gazowych / 1 osoba / - 8. / Inspektor nadzoru inwestorskiego robót zieleni / 1 osoba / - 9. / Specjalista ds. planowania, rozliczeń i sprawozdawczości / 1 osoba / 3 lata pracy w księgowości W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osoby wymienione w poz. od 1 do 4 tabeli winny posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.4Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. 2.5Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję Inżyniera na co najmniej 1 zadaniu o podobnym zakresie 2.6Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. 2.7Podwykonawcy a)Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. Wykonawca nie może zlecić więcej niż 50% wartości brutto robót podwykonawcom Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. b) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą stosuje się postanowienia art. 6471 Kodeksu Cywilnego oraz niniejszej umowy. c) Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli. d) Wykonawca zobowiązany jest do doręczenia Zamawiającemu w dniu podpisywania protokołu odbioru robót, stanowiącego podstawę do wystawienia faktury VAT, pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę, którego wierzytelność jest częścią składową wystawionej faktury VAT o dokonaniu zapłaty na rzecz tego podwykonawcy. e)W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w pkt. d) Zamawiający zatrzyma z należności Wykonawcy, kwotę w wysokości równej należności podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia. Z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. f)Zatrzymanie, o którym mowa w pkt. e) nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokonania zapłaty na rzecz podwykonawcy. g)Wszelkie konsekwencje nieterminowego regulowania zobowiązań wobec podwykonawców obciążają Wykonawcę, bez skutków prawnych dla Zamawiającego. h)Wykonawca zobowiązany jest udzielić wszystkim zatrudnionym podwykonawcom gwarancji zapłaty za roboty budowlane, na zasadach określonych w ustawie z dnia 9 lipca 2003 roku o gwarancji zapłaty za roboty budowlane (Dz. U. Nr 180 poz. 1758), na pełną kwotę ich roszczeń z tytułu umówionego wynagrodzenia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty udzielonych podwykonawcom gwarancji zapłaty. i)Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach umowy. j)Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych w pkt. od a) do i) upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3.5.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 100.000,00 zł. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł 7.Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) osób wymienionych w poz. od 1 do 4 tabeli znajdującej się w pkt. 2.3. 8. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie\) Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 9. Informacja na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 13.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 3.10. Instrukcji dla wykonawców. 3.13.2.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.13.3.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2., 3., 4. powinny być złożone przez każdy podmiot. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE (KONSORCJUM) UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 1.Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 2. oświadczenia i dokumenty złożone przez każdego Wykonawcę: a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Kasa ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2006, godzina 11:00, Sala konferencyjna Zarządu Dróg Miejskich, pokój nr 311 , III piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





