Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków profilaktycznych dla policjantów woj. lubuskiego 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Anna Kačmar Lisowska, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455, e-mail: kwpgorzow@kgp.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.policja.gorzow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych, Natasza Martyniuk Sylwia lubańska, ul.Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7211436, fax 095 7211435, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl, www.lubuska.policja.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Policja; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków profilaktycznych dla policjantów woj. lubuskiego 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 64. Główne miejsce świadczenia usług: Przedmiot zamówienia został podzielony na 40 części ze względu na miejsce realizacji usługi- jednostki Policji województwa lubuskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,46 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100 % stawki podstawowej) Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem Vat. Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta. Rozliczenie za usługę odbywać się będzie w okresach miesięcznych. Podstawę wydania posiłku będzie stanowił \bon żywnościowy\ ostemplowany pieczęcią właściwej jednostki, z datą oraz podpisem osoby upoważnionej, bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. Serwowane posiłki profilaktyczne winny być ciepłe, kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez wykonawcę ofercie. Zamawiający zastrzega niezmienność zaproponowanej w ofercie przetargowej marży, przez okres trwania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. Wykonawca będzie do wydawania posiłków profilaktycznych także funkcjonariuszom innych jednostek Policji województwa lubuskiego. Wskazanie miejscowości - zgodnie z podziałem na cześci stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)oferują usługi odpowiadające określonym przez Zamawiającego wymogom. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które Zamawiający wymienia w SIWZ. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności będzie również spełniał dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz posiadający zapis o aktualności danych dokonany przez organ wydający w wymaganym przez Zamawiającego terminie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; c)oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63 poz. 634) (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; d)protokół z ostatniej kontroli przeprowadzonej przez stację sanitarno-epidemiologiczną; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; 2.Wykonawca musi załączyć do oferty również: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), Wykonawca wypełnia tylko te tabele Formularza Ofertowego, które dotyczą jego oferty, tabele w częściach na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić; b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany. Dokument powinien być sporządzony w formie zgodnej z przepisami prawa, w tym ustawą o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz. U. Nr 86 poz. 960 z późn. zm.) dotyczy sytuacji podpisywania \Oferty\ przez osoby nie wskazane w dokumentach rejestracyjnych np.: KRS lub wpis do ewid. podm. gosp.- wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ; c)oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ); d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy -wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ, e)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej; f)jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Do Wykonawców występujących wspólnie maja zastosowanie zapisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia został podzielony na 40 części ze względu na miejsce realizacji usługi:Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje cały obszar województwa lubuskiego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.03.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e)oferują usługi odpowiadające określonym przez Zamawiającego wymogom. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, które Zamawiający wymienia w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności będzie również spełniał dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz posiadający zapis o aktualności danych dokonany przez organ wydający w wymaganym przez Zamawiającego terminie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; c)oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. Nr 63 poz. 634) (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; d)protokół z ostatniej kontroli przeprowadzonej przez stację sanitarno-epidemiologiczną; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców; Wykonawca musi załączyć do oferty również: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną Formularz Ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), Wykonawca wypełnia tylko te tabele Formularza Ofertowego, które dotyczą jego oferty, tabele w częściach na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić; b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany. Dokument powinien być sporządzony w formie zgodnej z przepisami prawa, w tym ustawą o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz. U. Nr 86 poz. 960 z późn. zm.) dotyczy sytuacji podpisywania \Oferty\ przez osoby nie wskazane w dokumentach rejestracyjnych np.: KRS lub wpis do ewid. podm. gosp.- wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ; c)oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ); d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną projekt umowy -wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SIWZ, e)umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej; f)jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Do Wykonawców występujących wspólnie maja zastosowanie zapisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Poicji w Gorzowie Wlkp.Zespół ds.Zamówień Publicznych ul.Kwiatowa 10 66-400 Gorzów Wlkp. Zgodnie z SIWZ.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zespół ds. zamówień publicznych tel. (095) 721 14 36, 721 14 48, (dokumentacja przetargowa), p. Magdalena Mech (095) 721 14 32 (przedmiot zamówienia - realizacja) fax (095) 721-14-35 tel. e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: KOSTRZYN N/O - (REJON KMP GORZÓW WLKP.). 1) Krótki opis: świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i wydawaniu posiłków profilaktycznych dla policjantów woj. lubuskiego 2006/200712.Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: rejon KMP Gorzów Wlkp. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WITNICA - (REJON KMP GORZÓW WLKP.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP GORZÓW WLKP. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZIELONA GÓRA - (REJON KMP ZIELONA GÓRA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP ZIELONA GÓRA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: BABIMOST - (REJON KMP ZIELONA GÓRA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP ZIELONA GÓRA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: KARGOWA - (REJON KMP ZIELONA GÓRA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP ZIELONA GÓRA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: NOWOGRÓD BOBRZ. - (REJON KMP ZIELONA GÓRA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP ZIELONA GÓRA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: SULECHÓW - (REJON KMP ZIELONA GÓRA). 1) Krótki opis: 12.Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KMP ZIELONA GÓRA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: MIĘDZYRZECZ - (REJON KPP MIĘDZYRZECZ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP MIĘDZYRZECZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: SKWIERZYNA - (REJON KPP MIĘDZYRZECZ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP MIĘDZYRZECZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: PSZCZEW - (REJON KPP MIĘDZYRZECZ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP MIĘDZYRZECc. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: - BRÓJCE LUB. - TRZCIEL (TARSA) - (REJON KPP MIĘDZYRZECZ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP MIĘDZYRZECZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: SŁUBICE - (REJON KPP SŁUBICE). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SŁUBICE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: RZEPIN - ( REJON KPP SŁUBICE). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SŁUBICE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: OŚNO LUB. - (REJON KPP SŁUBICE). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SŁUBICE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: CYBINKA - (REJON KPP SŁUBICE). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: CYBINKA - (REJON KPP SŁUBICE). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: GÓRZYCA - (REJON KPP SŁUBICE). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SŁUBICE. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: WSCHOWA - ( REJON KPP WSCHOWA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP WSCHOWA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: SŁAWA - ( REJON KPP WSCHOWA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP WSCHOWA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: SZLICHTYNGOWA - (REJON KPP WSCHOWA). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP WSCHOWA. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 20 Nazwa: ŚWIEBODZIN - (REJON KPP ŚWIEBODZIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŚWIEBODZIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 21 Nazwa: ZBĄSZYNEK - (REJON KPP ŚWIEBODZIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŚWIEBODZIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 22 Nazwa: ŁAGÓW - (REJON KPP ŚWIEBODZIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŚWIEBODZIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 23 Nazwa: KROSNO ODRZ. - (REJON KPP KROSNO ODRZ.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP KROSNO ODRZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 24 Nazwa: GUBIN - (REJON KPP KROSNO ODRZ.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP KROSNO ODRZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 25 Nazwa: - ŻARY - (REJON KPP ŻARY). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻARY. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 26 Nazwa: LUBSKO - (REJON KPP ŻARY. 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻARY. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 27 Nazwa: ŁĘKNICA - (REJON KPP ŻARY). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻARY. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 28 Nazwa: TRZEBIEL - (REJON KPP ŻARY). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻARY. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 29 Nazwa: ŻAGAŃ - (REJON KPP ŻAGAŃ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻAGAŃ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 30 Nazwa: IŁOWA - (REJON KPP ŻAGAŃ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻAGAŃ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 31 Nazwa: SZPROTAWA - (REJON KPP ŻAGAŃ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻAGAŃ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 31 Nazwa: SZPROTAWA - (REJON KPP ŻAGAŃ). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP ŻAGAŃ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 32 Nazwa: NOWA SÓL - (REJON KPP NOWA SÓL). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP NOWA SÓL. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 33 Nazwa: KOŻUCHÓW - REJON KPP NOWA SÓL. 1) Krótki opis: Wkazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP NOWA SÓL. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 34 Nazwa: SULĘCIN - (REJON KPP SULĘCIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SULĘCIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 35 Nazwa: TORZYM - (REJON KPP SULĘCIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SULĘCIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 36 Nazwa: SŁOŃSK I KRZESZYCE (TRASA) - (REJON KPP SULĘCIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SULĘCIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 37 Nazwa: LUBNIEWICE - (REJON KPP SULĘCIN). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON KPP SULĘCIN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 38 Nazwa: STRZELCE KRAJ - (REJON STRZELCE KRAJ.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON STRZELCE KRAJ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 39 Nazwa: DREZDENKO - (REJON STRZELCE KRAJ.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON STRZELCE KRAJ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 40 Nazwa: DOBIEGNIEW - (REJON STRZELCE KRAJ.). 1) Krótki opis: Wskazanie miejscowości stanowi miejsce realizacji usługi. Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00, 55.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: REJON STRZELCE KRAJ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy podziemnej budowli ochronnej.
- Dostawa zestawów komputerowych
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





