Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Warszawa: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego seminarium szkoleniowego dla 150 rolników województwa podkarpackiego, dotyczącego wybranych działań Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,
2) zorganizowanie i zapewnienie obsługi trzech stoisk informacyjnych Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, podczas targów i wystaw organizowanych w Podkarpackim Ośrodku Doradztwa Rolniczego,
3) opracowanie i opublikowanie broszury informacyjnej dla rolników na tematy związane z PROW 2007-2013 w nakładzie 450 egzemplarzy
Numer ogłoszenia: 52190 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6231220, faks 022 6232315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego seminarium szkoleniowego dla 150 rolników województwa podkarpackiego, dotyczącego wybranych działań Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, 2) zorganizowanie i zapewnienie obsługi trzech stoisk informacyjnych Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, podczas targów i wystaw organizowanych w Podkarpackim Ośrodku Doradztwa Rolniczego, 3) opracowanie i opublikowanie broszury informacyjnej dla rolników na tematy związane z PROW 2007-2013 w nakładzie 450 egzemplarzy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego seminarium szkoleniowego dla 150 rolników województwa podkarpackiego, dotyczącego wybranych działań Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, 2) zorganizowanie i zapewnienie obsługi trzech stoisk informacyjnych Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, podczas targów i wystaw organizowanych w Podkarpackim Ośrodku Doradztwa Rolniczego, 3) opracowanie i opublikowanie broszury informacyjnej dla rolników na tematy związane z PROW 2007-2013 w nakładzie 450 egzemplarzy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
- Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Boguchwale, ul. Tkaczowa 146, 36-040 Boguchwała, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60320,00
Oferta z najniższą ceną: 60320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60320,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielając zamówienia na usługi wskazane w załączniku II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r., Zamawiający ma możliwość swobodnego stosowania trybów udzielenia zamówienia innych niż tryby podstawowe, niezależnie od występowania przesłanek stosowania tych trybów oraz bez konieczności informowania w tych przypadkach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania. Tym samym, Zamawiający udzielając zamówień, których przedmiotem są m. in. usługi szkoleniowe oraz usługi hotelarskie i restauracyjne może ich udzielić w trybie z wolnej ręki bez względu na to, czy zachodzi jedna z wymienionych w art. 67 ust. 1 ustawy przesłanek umożliwiających zastosowanie tego trybu. Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte przed 29 stycznia 2010 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 - POWTÓRKA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla członków Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy.
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z obsługą szkoleń i narad
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
- KOMPLEKSOWA REALIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ PROJEKTU "OCHRONA DZIEDZICTWA NATURALNEGO NA TERENIE SZPITALA "DZIEKANKA" W GNIEŹNIE"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.