eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekDostawa kamery do szybkiej rejestracji zjawisk dynamicznych, kamery DVD oraz dwóch komputerów typu notebook.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Sulejówek: Dostawa kamery do szybkiej rejestracji zjawisk dynamicznych, kamery DVD oraz dwóch komputerów typu notebook.
Numer ogłoszenia: 52171 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 6811012, fax 022 6811073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery do szybkiej rejestracji zjawisk dynamicznych, kamery DVD oraz dwóch komputerów typu notebook..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.15.00 - Kamery filmowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.15.00 - Kamery filmowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają upoważnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania działalności oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych; e) udzielą przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji na kamerę do szybkiejrejestracji zjawisk dynamicznych i na kamerę DVD. Udzielą przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na notebooki; f) wskażą, które części zamówienia zamierzają powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą (spełnia-nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający wymaga aby załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). W wypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, ww. dane proszę podać za ten okres. c) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: - opisu technicznych w formie kart katalogowych w języku polskim; - oświadczenia potwierdzającego, że przedmiot dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,7
  • 2. Parametry techniczne przedmiotu dostawy - 0,3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witpis.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ul. Okuniewska 1 05-07 Sulejówek.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ul. Okuniewska 1 05-07 Sulejówek budynek nr 1 pokój nr 7 w godz. 8.00-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.