Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Sulejówek: Dostawa kamery do szybkiej rejestracji zjawisk dynamicznych, kamery DVD oraz dwóch komputerów typu notebook.
Numer ogłoszenia: 52171 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, ul. Okuniewska 1, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 022 6811012, fax 022 6811073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery do szybkiej rejestracji zjawisk dynamicznych, kamery DVD oraz dwóch komputerów typu notebook..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.15.00 - Kamery filmowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.15.00 - Kamery filmowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a) posiadają upoważnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania działalności oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych; e) udzielą przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji na kamerę do szybkiejrejestracji zjawisk dynamicznych i na kamerę DVD. Udzielą przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na notebooki; f) wskażą, które części zamówienia zamierzają powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z regułą (spełnia-nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający wymaga aby załączyć do oferty następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). W wypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, ww. dane proszę podać za ten okres. c) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolności kredytowej. Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: - opisu technicznych w formie kart katalogowych w języku polskim; - oświadczenia potwierdzającego, że przedmiot dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Parametry techniczne przedmiotu dostawy - 0,3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witpis.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ul. Okuniewska 1 05-07 Sulejówek.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ul. Okuniewska 1 05-07 Sulejówek budynek nr 1 pokój nr 7 w godz. 8.00-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa wyposażenia pracowni multimedialnej j. obcego w sprzęt komputer i multimed wraz z instalacją oprogramowania i montażem mebli w ZS3 w Żorach, w ramach proj. pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!".
- Zakup i dostawa stacji roboczych wraz z oprogramowaniem, licencji na oprogramowanie oraz tabletów dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





