eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowicepełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011



Ogłoszenie z dnia 2005-10-04

POZYCJA 52143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłowice: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., do kontaktów: Bożena Walczak, ul. Świerczyny 1, 41-400 Mysłowice, tel. 032 2236989, fax 032 2236989, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji pomocy technicznej w ramach projektu "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: pełnienie przez wykonawcę funkcji pomocy technicznej dla zamówienia pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach", mającej na celu wsparcie JPR w realizacji usług polegających na wsparciu technicznym, organizacyjnym, prawnym oraz doradztwie finansowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 9. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Mysłowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.00.00.00. 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 6 500,00 zł Zabezpieczenie - 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Par. 4 projektu umowy będącego załącznikiem do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP z 29.01.2004 r.), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia urnowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był Lider konsorcjum, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Wykazać, że przychody ze sprzedaży usług za ostatnie 3 lata wynosiły nie mniej niż 1 000 000 PLN netto w każdym roku; b) Przedłożyć sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; c) przedłożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (na wartość co najmniej 100.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na wartość co najmniej 100.000 zł). e) Jeżeli kwoty w dokumentach wyżej wymienionych podane będą w innej walucie niż PLN Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez Wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o przetargu w Biuletynie Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich f) w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawcow o udzielnie zamówienia oceniania będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia publikacji niniejszego ogłoszneia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie co najmniej 10 pracowników. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników wg zał. nr 3 b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia publikacji niniejszego w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w liczbie 3 osób. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego, zgodnie z zał. nr 4 c) Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego, biegle posługującymi się językiem polskim (w przypadku braku tej umiejętności wymagana jest obecność tłumacza), zgodnie z zał. nr 5 1. Lider Zespołu - Wyższe wykształcenie o kierunku inżynierskim lub ekonomicznym. - Biegłą znajomość języka angielskiego - Nie mniejsze niż 5-letnie doświadczenie, przy realizacji projektów w zakresu budowy infrastruktury w sektorze ochrony środowiska, posiadający doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem ludzi, który realizował projekty współfinansowane ze źródeł międzynarodowych, w tym opracowywał dokumentację aplikacyjną i przetargową, co najmniej jednego projektu z zakresu infrastruktury gospodarki wodno-ściekowej, w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC 2. Kierownik Zespołu ds. technicznych - Wyższe wykształcenie o kierunku inżynierskim. - Przynajmniej 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, posiadający uprawnienia do nadzorowania i projektowania sieci wod.-kan. w tym przynajmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów w oparciu o warunki FIDIC. - Uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - Należy dołączyć uprawnienia wraz z potwierdzeniem przynależności do odpowiedniej izby branżowej. 3. Kierownik Zespołu ds. ekonomicznych - Wyższe wykształcenie ekonomiczne - Przynajmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem finansami, doświadczenie przy obsłudze finansowej przynajmniej 2 projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z międzynarodowych funduszy pomocowych, w rym przynajmniej jednego projektu realizowanego w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. 4. lnformatyk - Wyższe wykształcenie informatyczne lub kierunkowe. - Co najmniej 5 lat doświadczenia przy projektowaniu baz danych, użytkowaniu aplikacji biurowych działających pod systemem Windows: arkusze kalkulacyjne, edytory tekstów uraz posiadający znajomość oprogramowania MS Project wykorzystywanego w zarządzaniu projektami. d) wykaz usług za okres ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w rym okresie: a. co najmniej 2 SIWZ wg Ustawy PZP dla przetargu na roboty budowlane dla kontraktów realizowanych zgodnie z FIDIC o wartości realizacji każdej z robót min. 5 mln Euro b. Co najmniej 1 usługa dotycząca pomocy technicznej świadczonej na rzecz Beneficjentów środków zagranicznych, z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej, realizowana z zakresu ochrony środowiska ze środków UE c. wykaz co najmniej 2 usług szkoleniowych, związanych z realizacją projektu (z zakresu infrastruktury wodno-ściekowej), w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" z późn. zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/02/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.11.2005, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przekazem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.11.2005, godzina 11:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., 41-400 Mysłowice, ul. Świerczyny 1, pokój 107A, tel./fax 032 2236989, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt nr 2004/PL/C/PE/011 "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.