Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-10-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sieroszewice: STANDARYZACJA OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH - ETAP I (ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PO KUCHNI NA POKOJE MIESZKALNE Z WĘZŁAMI SANITARNYMI ORAZ ADAPTACJA DUŻEJ SALI NA JADALNIĘ, ZMYWALNIĘ, KUCHENKĘ POMOCNICZĄ) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Psarach, do kontaktów: Ewa Możdżanowska, Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, fax 062 7396084, 7396315, e-mail: dpspsary@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: STANDARYZACJA OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH - ETAP I (ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PO KUCHNI NA POKOJE MIESZKALNE Z WĘZŁAMI SANITARNYMI ORAZ ADAPTACJA DUŻEJ SALI NA JADALNIĘ, ZMYWALNIĘ, KUCHENKĘ POMOCNICZĄ). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH UL. KALISKA 3 63-405 SIEROSZEWICE. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z ZE STANDARYZACJĄ OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH W ZAKRESIE DOSTOSOWANIA BUDYNKÓW DO STANDARDÓW OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTAR POLITYKI SPOŁECZNEJ Z DNIA 19 PAŹDZIERNIA 2005 ROKU W SPRAWIE DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ. ETAP I OBEJMUJE M.IN. ADAPTACJE POMIESZCZEŃ PO KUCHNI NA POKOJE MIESZKALNE Z WĘZŁAMI SANITARNYMI, ADAPTACJĘ DUŻEJ SALI NA JADALNIE, ZMYWALNIĘ, KUCHENKĘ POMOCNICZĄ - ROBOTY BUDOWLANE,ROBOTY WYKOŃCZENIOWE, SANITARNE, INSTALACJA WENTYLACJI 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZGODNIE Z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: -3.000,00 ZŁOTYCH 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz zlożą wymagane w siwz oświadczenia i dokumenty, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 164, poz.1163 z 2006 roku) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik nr 1 1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)oryginał lub kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego udziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - d) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 1.3. na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- wypełniony Załącznik nr 2 b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Przez niezbędny sprzęt należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego - wypełniony Załącznik nr 3 c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. WAŻNE ! Wymagane jest aby robotami budowlanymi kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane do prowadzenia robót przy obiektach zabytkowych oraz była członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 1.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. UWAGA ! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego , spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - Dokumenty wymienione w pkt. 2.2 i 2.5. muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 1.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty - część II siwz b) propozycję ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 10% ceny oferowanej - wypełniony Załącznik nr 4 c) podpisany i zaparafowany projekt umowy, - część III siwz d) kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy, e) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości objętej zamówienia oraz o zapoznaniu się z zakresem robót budowlanych - wypełniony Załącznik nr 5 f) oświadczenie, iż wszystkie materiały użyte do wykonania robót objętych ofertą będą posiadły odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz będą spełniać odpowiednie wymagania norm - wypełniony Załącznik nr 6 g) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. h) kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na druku Zamawiającego - wypełniony Załącznik nr 7
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto: 19 1540 1173 2001 4000 1528 0007. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2006, godzina 11:10, DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARACH UL. KALISKA 3 63-405 SIEROSZEWICE, BUDYNEK PAŁACU, PARTER, ŚWIETLICA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.10.2006.
INNE PRZETARGI SIEROSZEWICE
więcej: przetargi SIEROSZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ząbkach
- Modernizacja hydroforni w m. Iłowo-Wieś
- Budowa żłobka pod nazwą "Żłobek Miejski Pszczółki Mai" w Janikowie
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń do funkcji doraźnego schronienia.
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





