eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostawa materiałów promocyjnych dla projektu e-Inclusion Miasta Kraśnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Kraśnik: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu e-Inclusion Miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 521370 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245169 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu e-Inclusion Miasta Kraśnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa (do Urzędu Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik) materiałów promocyjnych projektu pn. e-Inclusion Miasta Kraśnik finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 2. Wykonawca na wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych zastosuje wszystkie logotypy wynikające z Przewodnika w zakresie promocji projektów finansowanych z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 (PO IG) dostępne na stronie: http://www.wwpe.gov.pl/be2/files/documents//poig/przewodnik%20w%20zakresie%20promocji%20projektow_grudzien%202012.pdf 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, w plikach źródłowych, w rozdzielczości umożliwiającej zamieszczenie plików na stronie internetowej Zamawiającego oraz ich dalszej eksploatacji. 4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni transport i wyładunek zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sposób transportu oraz opakowanie zamówionych przedmiotów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca. 5. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji indywidualne projekty graficzne dla wszystkich produktów objętych zamówieniem, w terminie 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 6. Wszelkie projekty materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, przesłane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje w terminie do 2 dni roboczych. W powyższym terminie Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę, który projekt przyjmuje lub o konieczności wniesienia poprawek do projektu. 7. Wszelkie poprawki lub sugestie Zamawiającego do projektów materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca wykona w terminie do 2 dni roboczych. 8. Treść i materiały niezbędne do opracowania materiałów promocyjnych zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 9. Wszystkie zamawiane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użycia, pełnowartościowe, pierwszego gatunku. 10. Wszystkie materiały promocyjne muszą odpowiadać kryteriom i wzorcom określonym w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu opracowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. e-Inclusion Miasta Kraśnik finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RewersArt Agebcja reklamowo-projektowa Agnieszka Piskorska, Teodorówka 54b, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4079,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4162,32

  • Oferta z najniższą ceną: 4162,32 / Oferta z najwyższą ceną: 6765,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.