eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogardremont i przebudowa wewnętrznych dróg i alejek w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Nowogardzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-09

POZYCJA 52134

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogard: remont i przebudowa wewnętrznych dróg i alejek w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Nowogardzie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Nowogardzie, do kontaktów: Skibski Krzysztof, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 39 20 825, fax 091 39 20 825, e-mail: dps2nowogard@smj.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Dom Pomocy Społecznej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa wewnętrznych dróg i alejek w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Nowogardzie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Nowogardzie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: przygotowanie i zorganizowanie terenu budowy, wykonanie remontu i przebudowy wewnętrznych dróg i alejek, ułożenie kostki betonowej na drogach i alejkach" starobruk" , demontaż starych dróg, wykonanie alejek spacerowych na nowym podłożu, wykonanie i wyznaczenie miejsc parkingowych , zajęcia placów niezbędnych i związanych z realizacją robót zgodnie z przekazaniem placu budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, kompleksowe wykonanie inwestycji, likwidacja placu budowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: przygotowanie i zorganizowanie terenu budowy, wykonanie remontu i przebudowy wewnętrznych dróg i alejek, ułożenie kostki betonowej na drogach i alejkach "starobruk", demontaż starych dróg, wykonanie alejek spacerowych na nowym podłożu, wykonanie i wyznaczenie miejsc parkingowych, łączna powierzchnia planowanych do remontu dóg i alejek wynosi 2.1160 m kw., zajecia placów niezbędnychi związanych z realizacją robót zgodnie z przekazaniem placu budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, kompleksowe wykonanie inwestycji, likwidacja placu budowy. Organizacja i realizacja prac musi przebiegać z uwzględnieniem specyfiki profilu działalności zamawiającego prowadzonego dom pomocy społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie i przewlekle psychicznie chorych, oraz z uwzglednieniem realizacji przez Zamawiajacego "Wymiany pokrycia dachowego budynku II w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Nowogardzie. Wykonawca będzie zobowiązany organizować przebiegrobót budowlanych w sposób umożliwiajacy właściwe funkcjonowanie DPS 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 tys zł,- (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Goleniowie O/ Nowogard , konto nr 09 9375 1012 4200 0576 2000 0030 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z 2002r. z późn. zm.). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyżej określonej wysokości., w formie lub formach, o których mowa wyżej zostanie wykluczony z postępowania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 200.tys zł.(dwieście tysięcy zł) 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. wykonywał roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni na podstawie dostarczonych dokumentów spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, 6. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w Rozdziale VI pkt. od 6.2 do 6.4. SIWZ , Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 7. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z przedłożonej informacji musi wynikać spełnienie warunku wskazanego w Rozdziale VI pkt. 6.2. SIWZ 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na formularzu nr 3 do niniejszej specyfikacji). Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w niniejszym pkt posiadają wymagane uprawnienia. (Kopie dokumentów stwierdzających uprawnienia oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 9. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie") (na formularzu nr 4 do niniejszej specyfikacji). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 6.4. niniejszej specyfikacji. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające wartość wykonanych prac oraz to, że wymienione w informacji roboty budowlane zostały wykonane należycie. 10. Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu nr 1 (Oferta cenowa). 11. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie załączników do specyfikacji, 12. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.domypomocy.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne w kasie DPS lub na konto Bank Spółdzielczy O/Nowogard konto nr 09 9375 1012 4200 0576 2000 0030. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 11:00, Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Nowogardzie, budynek nr I - stołówka.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.