Ogłoszenie z dnia 2005-10-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu kwaterunkowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Helena Paczkowska, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, fax 022 8250803, e-mail: p.kulawczyk@wp.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu kwaterunkowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych drewnianych, metalowych szaf na akta, materiałów tekstylnych i łóżek polowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Nieświeska 56. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.61 - Metalowe szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 17.22.25.20 - Łóżka polowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.25.20 - Łóżka polowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: - około 900 000,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 21.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 19.000,00 PLN - całość przedmiotu zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy: 1. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2. spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełniający (łącznie - w przypadku udziału w postępowaniu konsorcjum) następujące warunki: 1) w okresie ostatnich trzech pełnych lat wykonali z należytą starannością minimum 2 zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 200.000,00 PLN 2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości - co najmniej 700.000,00 PLN - w przypadku uczestnictwa we wszystkich częściach zamówienia, - co najmniej 100.000,00 PLN - w przypadku uczestnictwa w jednej części zamówienia, - 100.000,00 PLM x ilość części - w przypadku uczestnictwa w kilku częściach zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy .P.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółką jawną - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osobą prawną (nie wymienioną powyżej)- urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w ciągu wskazanych w poprzednim zdaniu lat obrotowych średniego rocznego obrotu w kwocie minimum 500 000 PLN. (W przypadku uczestnictwa tylko w zakresie 6 i/lub 7 części przedmiotu zamówienia średnie roczne obroty winny wynosić minimum 200.000 PLN) 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 PLN, dla przedsięwzięcia stanowiącego jedną część przedmiotu zamówienia. (np. w przypadku uczestnictwa w trzech częściach zamówienia, wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej winna wynosić 100.000,00 PLN x 3 = 300.000,00 PLN). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 110/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: (do określenia przez Zamawiającego). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 13:00, Stołeczny Zarząd Infrastruktury - Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 1 dostawa mebli biurowych i gabinetowych ( jak w sekcji II.1.6 - opis przedmiotu zamówienia). 3) Zakres lub wartość: około 168 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 2 dostawa mebli biurowych i gabinetowych ( jak w sekcji II.1.6 - opis przedmiotu zamówienia). 3) Zakres lub wartość: około 172 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 3 dostawa mebli biurowych i gabinetowych ( jak w sekcji II.1.6 - opis przedmiotu zamówienia). 3) Zakres lub wartość: około 82 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 4 dostawa mebli biurowych i gabinetowych ( jak w sekcji II.1.6 - opis przedmiotu zamówienia). 3) Zakres lub wartość: około 74 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 5 Szafy metalowe na akta klasa A, B i C ze skarbczykami i bez skarbczyków , jedno- i dwudrzwiowe. 3) Zakres lub wartość: około 278 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 4 materiały tekstylne: wykładzina dywanowa, zasłony, firany, chodniki. 3) Zakres lub wartość: około 32 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00, 36.12.10.00, 36.13.00.00, 17.21.61.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: FORMULARZ CENOWY nr 7 Łóżka polowe składane na metalowej ramie z leżyskiem brezentowym. 3) Zakres lub wartość: około 94 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 21.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





