To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Rzeszów: Termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 521258 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445494 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8605600, faks 017 8527194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji i przebudowy budynku administracyjnego Zamawiającego położonego w Rzeszowie przy Al. Wyzwolenia 4. 2. Zakres termomodernizacji (docieplenia) budynku Zamawiającego, o której mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: 1) Rozebranie istniejącej elewacji z blachy trapezowej i wełny mineralnej oraz obróbek blacharskich, rynien pionowych i poziomych z uwzględnieniem zamontowanych zewnętrznych jednostek klimatyzacji oraz instalacji odgromowej, a także instalacji zasilającej jednostki zewnętrzne (CPV 45111100-9); 2) Montaż płyt warstwowych zgodnie z projektem (CPV 45421160-3); 3) Montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z uPCV (CPV 45400000-1); 4) Osuszanie ścian w piwnicy, wykonanie izolacji termicznej poprzez: 4.1 Zbicie tynków, odgrzybienie i zaimpregnowanie ściany (CPV 45400000-1), nałożenie tynków wewnątrz piwnicy (CPV 45410000-4), 4.2 Odkopanie ściany zewnętrznej (str. południowa budynku), osuszenie, położenie izolacji termicznej(CPV 45400000-1), tynkowanie ściany zewnętrznej (CPV 45410000-4), 3. Zakres przebudowy budynku Zamawiającego, o której mowa w ust. 1 obejmuje przebudowy wejść do budynku i ich zadaszeń oraz oznaczenia budynku reklamami świetlnymi, a w szczególności: 1) Przebudowę zadaszeń wejść do budynku administracyjnego oraz wymianę reklam zewnętrznych poprzez: 1.1. Rozbiórkę istniejących zadaszeń i montaż nowych zadaszeń (CPV 45111100-9), 1.2. Demontaż istniejących reklam i montaż nowych reklam (CPV 45200000-9), 2) Montaż rolet izolacyjnych, antywłamaniowych w oknach parteru od strony ul. Warszawskiej (CPV45421145-2). 4. Opis przedmiotu zamówienia wynika z : 1) Dokumentacji projektowej, w tym : a) projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji (docieplenie) elewacji istniejącego budynku biurowego - załącznik nr 2A, b) projektu budowlanego przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 2B, c) przedmiaru robót termomodernizacji (docieplenia) elewacji istniejącego budynku - załącznik nr 3A, d) przedmiaru robót przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 3B, e) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - załącznik nr 11. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych termomodernizacji (docieplenia) - załącznik nr 1A, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy zadaszeń nad wejściami oraz reklam w istniejącym budynku - załącznik nr 1B. 4) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Wykonawcę obciąża obowiązek wykonania wszelkich robót, także nieprzewidzianych, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1 - 4 będą wykonywane podczas normalnej działalności Zamawiającego, w budynku użyteczności publicznej, w którym będą pracować i przebywać pracownicy Zamawiającego i jego Klienci. 7. Wszystkie prace budowlane, o których mowa w ust. 1 - 4 nie mogą powodować istotnych zakłóceń w funkcjonowaniu Zamawiającego. Prace podczas których może dojść do wyłączenia instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, telefonicznej czy komputerowej mogą być prowadzone pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia ich terminów z Zamawiającym, z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 8. W celu minimalizacji zakłóceń pracy Zamawiającego udostępni on - na wniosek Wykonawcy - obiekt do prowadzenia robót w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego (codziennego) sprzątania terenu robót. 10. W związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1-4 Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uzgadniania terminów i miejsca wszystkich dostaw i składowania materiałów budowlanych i wyposażenia z Zamawiającym. 11. Wszystkie szczegółowe rozwiązania dotyczące kolorystyki i wyglądu reklam wymagają uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu budowy i zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 13. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, uznać należy, że określenie takie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. 14. Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić i wycenić wszelkie roboty i koszty towarzyszące m.in. koszty transportu, materiałów, zużycia mediów, organizacji placu budowy, usuwania odpadów, zabezpieczenia dojść do budynku, przywrócenia stanu pierwotnego placu budowy oraz części przylegających oraz ubezpieczenia Wykonawcy. 15. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.42.11.45 - Instalowanie rolet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDOWLANI"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDOWLANI"
- Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANI, ul. Piłsudskiego 17, 35-074 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 966274,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 529712,55
Oferta z najniższą ceną: 529712,55 / Oferta z najwyższą ceną: 603012,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.