eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Dostawa sadzonek drzew i krzewów



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Kraśnik: Dostawa sadzonek drzew i krzewów
Numer ogłoszenia: 52115 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o. o. , ul. Lubelska 75A, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 825 37 87, faks 81 825 09 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpm.krasnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sadzonek drzew i krzewów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew i krzewów ozdobnych przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Kraśniku. Łączna ilość zamawianych sadzonek 2393 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość sztuk danego gatunku zawarte są w zał. nr 1 do SIWZ.Podane ilości materiału nasadzeniowego są szacunkowe, rzeczywista ilość zamówionych sadzonek zostanie określona w trakcie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany gatunków roślin na odpowiadające im cenowo oraz możliwość zmiany ilości sadzonek drzew i krzewów wymienionych w zał. Nr 1 do SIWZ, przy założeniu, że całkowita kwota zamówienia nie przekroczy ceny ofertowej. 2) Zamawiający zamawia sadzonki drzew w formach piennych i kolumnowych, krzewy w formach naturalnych. Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej, każda sadzonka dostarczona w donicy. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem odpowiednich proporcji pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy. Na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne.Pędy boczne korony drzewa powinny być liczne i równomiernie rozmieszczone. Pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany. Niedopuszczalne są świeże cięcia korygujące. 3) Sadzonki nie mogą posiadać następujących wad :uszkodzeń mechanicznych części nadziemnej i korzeni, śladów żerowania szkodników, oznak chorobowych, odrostów poniżej miejsca szczepienia, martwic i pęknięć kory oraz zmarszczeń kory, uszkodzeń pąka szczytowego przewodnika, przesuszeń systemu korzeniowego. 4) Wymagana wysokość sadzonek: wysokość sadzonek na nasadzenia żywopłotowe - od 40 cm;wysokość krzewów liściastych do nasadzeń pojedynczych - od 80 cm; wysokość krzewów iglastych - od 60 cm; wysokość drzew - od 140 cm., przy czym obwód pnia w połowie wysokości sadzonki musi wynosić co najmniej 10cm. 5) Materiał roślinny powinien pochodzić ze szkółki, w której był regularnie szkółkowany w gruncie co 2-4 lata, w pojemniku co 1-2 lata. 6) Transport materiału roślinnego: a) Wykonawca dostarczy materiał roślinny własnymi środkami transportowymi, każda sadzonka drzew i krzewów zabezpieczona: w donicach, siatką drucianą lub jutową tkaniną; koszt transportu powinien zostać wliczony w cenę oferowanych sadzonek drzew i krzewów; b)Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi; c) Wykonawca dostarczać będzie materiał roślinny sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminie i na miejsce przez niego wskazane. Zlecenie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - dostawy sadzonek drzew i krzewów, w okresie 2 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 30% wartości szacunkowej zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,00 zł (sześćset złotych), które może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao S.A. I o/Kraśnik nr 05 1240 2395 1111 0000 3334 4052 przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.03.2014r. do godz. 12.00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). W tytule przelewu należy wpisać (wadium - przetarg na dostawę sadzonek drzew i krzewów). Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. b) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz z treści dokumentu wadialnego musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego należy dołączyć do oferty w koszulce. Dokumenty o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 2) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium, wniósł wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub wniósł wadium w niewłaściwej formie. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy pzp. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie wykazu dostaw, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z dołączonymi do niego dowodami, że zostały należycie wykonane. Warunek zostaje uznany za spełniony w przypadku wykonania co najmniej jednego zamówienia z zakresu dostawy sadzonek drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 10000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Podane ilości materiału nasadzeniowego są szacunkowe, rzeczywista ilość zamówionych sadzonek zostanie określona w trakcie realizacji umowy. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany gatunków roślin na odpowiadające im cenowo oraz możliwość zmiany ilości sadzonek drzew i krzewów wymienionych w zał. Nr 1 do SIWZ, przy założeniu, że całkowita kwota zamówienia nie przekroczy ceny ofertowej. 3) W przypadku ustawowej zmiany stawek VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpm.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp.z o.o. ul. Lubelska 75A, 23-200 Kraśnik, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Kraśnickie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp.z o.o. ul. Lubelska 75A, 23-200 Kraśnik, Sekretariat, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.