Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Łask: Dostawa wraz z montażem trybun zewnętrznych
Numer ogłoszenia: 52113 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku, ul. Armii Krajowej 5a, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 0-43 6761177, fax 0-43 6761177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem trybun zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa wraz z montażem na płycie fundamentowej trybun stałych 3-rzędowych na 500 miejsc siedzących, na podstawie zaproponowanego projektu przez wykonawcę do zatwierdzenia przez zamawiającego. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - siedziska pojedyncze plastikowe bez oparć, kolor do ustalenia, - powierzchnia siedziska gładka, zapewniająca bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania przez ergonomiczne wyprofilowanie i zaokrąglenie krawędzi, - w środkowej części siedziska, powinien znajdować się odpływ dla wody, - konstrukcja trybuny stalowa cynkowana, - podesty z blachy ryflowanej aluminium z barierkami bocznymi i ochronną tylną, - elementy metalowe trybun powinny być ocynkowane ogniowo, - konstrukcja trybun ma spełniać przepisy wymogów bezpiecznej ewakuacji, - należy wykonać płytę fundamentową pod powierzchnię zabudowy trybun o wymiarach 1,9 m x 90 m x 1,2 m ( w tym 1 m w ziemi ). 3. Na dostarczone trybuny należy przedstawić znak CE. 4. Wykonawca musi załączyć do oferty koncepcję rozmieszczenia trybun, która zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. 4a. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowej podpisanej przez osobę uprawnioną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.11.23.20 - Konstrukcje metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.23.20 - Konstrukcje różne Oryginalny kod CPV: 36.11.30.00 - Siedziska z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 1.1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg Formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy; 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; 2.4. koncepcję rozmieszczenia i zamontowania trybun wraz z płytą fundamentową; 2.5. kosztorys oferty sporządzony przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będą brane pod uwagę. 6. Zasady składania oferty podmioty występujące wspólnie ( konsorcjum ): 6.1. podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1. , 2.2. powinny być złożone przez każdy podmiot. 6.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie, zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia umowy o ich współpracy. 7. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba ( osoby ) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie ( statucie ) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym ( pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku 98-100 Łask ul. Szkolna 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku 98-100 Łask ul. Szkolna 2 ( biuro ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Przebudowa dróg gminnych w Woli Łaskiej i Ostrowie
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Narutowicza w Łasku
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
- Przebudowa drogi gminnej nr 103172E w Borszewicach i Woli Bałuckiej - etap II
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- "Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca"
- "Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Skopaniu"
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
więcej: Siedziska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.