Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Świdnica: Catering dla uczestników projektu pn. W sieci - modernizacja doskonalenia nauczycieli Powiatu Świdnickiego.
Numer ogłoszenia: 521120 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych , ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 14, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 66 22 720, faks 74 852 23 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Catering dla uczestników projektu pn. W sieci - modernizacja doskonalenia nauczycieli Powiatu Świdnickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest catering dla uczestników projektu pn W sieci - modernizacja doskonalenia nauczycieli powiatu świdnickiego, realizowanego przez Powiat Świdnicki. Zamówienie dotyczy wspomagania 44 szkół i przedszkoli z powiatu świdnickiego. Catering w ramach projektu zostanie zapewniony na potrzeby organizacji: - warsztatów RPW, - konsultacji grupowych w ramach RPW, - warsztatów w ramach sieci. Cena przerwy kawowej obejmuje: - kawę (parzoną i rozpuszczalną), herbatę (co najmniej 3 rodzaje herbat w torebkach), mleko/śmietankę, cukier, cytrynę, napoje, wodę gazowaną i niegazowaną (małe butelki), - ciasto, - przygotowanie, dostarczenie produktów do każdej placówki, serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa kelnerska, nakrycie stołów, obrusy, zastawa, sztućce oraz sprzątanie). Łączna liczba porcji nie przekroczy liczby 4910. Wykonawca zobowiązany jest do: - terminowego przygotowania i podania posiłków, zgodnie z ramowym planem warsztatów/konsultacji, - zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków, - przygotowania posiłków z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia, Usługa będzie świadczona sukcesywnie na podstawie składanego przez Zamawiającego szczegółowego zamówienia. Zamawiający będzie przekazywał zamówienie Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić otrzymanie zamówienia w formie, w jakiej je otrzymał. Warsztaty i konsultacje grupowe, na których podawane będą przerwy kawowe odbędą się od grudnia 2013r. do lipca 2015 r. w następujących placówkach: 1. Przedszkole Bajkowa Dolinka w Pszennie - 6 uczestników 2. Publiczne Przedszkole nr 2 zz Grupą Żłobkową im. Misia Uszatka w Strzegomiu - 9 uczestników, 3. Publiczne Przedszkole nr 4 w Strzegomiu - 8 uczestników 4. Publiczne Przedszkole nr 3 z grupą żłobkową Niezapominajka w Świebodzicach - 10 uczestników, 5. Przedszkole Samorządowe z Grupą Żłobkową im. Chatka Puchatka w Jaworzynie Śląskiej - 11 uczestników, 6. Bajkowe Przedszkole w Żarowie - 8 uczestników, 7. Niepubliczne Przedszkole Europejska Akademia Dziecka s.c. Daria Michalska, Przemysław Michalski, Agnieszka Perska - 8 uczestników, 8. Szkoła Podstawowa im. UNICEF w Imbramowicach - 10 uczestników, 9. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kostrzy - 9 uczestników, 10. Szkoła Podstawowa w Marcinowicach - 26 uczestników, 11. Publiczna Szkoła Integracyjna w Świebodzicach - 18 uczestników, 12. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Broniewskiego w Świebodzicach - 27 uczestników, 13. Niepubliczna Katolicka Szkoła Podstawowa Caritas Diecezji Świdnickiej w Świdnicy - 10 uczestników, 14. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Nauczycieli Tajnego Nauczania w Świebodzicach - 25 uczestników, 15. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Strzegomiu - 32 uczzestników, 16. Szkoła Podstawowa w Lutomii Dolnej - 19 uczestników, 17. Szkoła Podstawowa im. L. Wawrzyńskiej w Witoszowie Dolnym 18 uczestników 18. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Jaworowie - 9 uczestników, 19. Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Dobromierzu - 11 uczestników, 20. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Jaworzynie Śląskiej - 27 uczestników, 21. Szkoła Podstawowa im. Św. Mikołaja w Pastuchowie - 11 uczestników, 22. Szkoła Podstawowa im. Astrid Lindgren w Zastrużu - 13 uczestników, 23. Szkoła Podstawowa im. K.K. Baczyńskiego w Strzelcach - 14 uczestników, 24. Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Tony Halika w Świdnicy - Technikum nr 2 - 22 uczestników, 25. Zespół Szkół Mechanicznych im. M. Kopernika - Technikum nr 6 - 40 uczestników, 26. I Liceum Ogólnokształcące im Jana Kasprowicza w Świdnicy - 25 uczestników, 27. Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych im. Jana III Sobieskiego w Świdnicy - Zasadnicza Szkoła zawodowa nr 2 - 25 uczestników, 28. Zespół Szkół nr 1 w Świdnicy - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1 - 31 uczestników, 29. Gimnazjum im. Szarych Szeregów w Pszennie - 18 uczestników, 30. Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Strzegomiu - 14 uczestników, 31. Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Strzegomiu - 25 uczestników, 32. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego w Strzegomiu - Liceum Ogólnokształcące - 20 uczestników, 33. Zespół Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego w Żarowie - Technikum - 19 uczestników, 34. Zespół Szkół nr 3 - IV Liceum ogólnokształcące im. Orląt Lwowskich w Świdnicy - 27 uczestników, 35. Zespół Szkół Ekonomicznych im. Wincentego Stysia w Świdnicy - Liceum Ogólnokształcące nr V - 19 uczestników, 36. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świdnicy - II Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy - 19 uczestników, 37. Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Gniewkowie - 12 uczestników, 38. Publiczna Szkoła Podstawowa im Janusza Korczaka w Jaroszowie - 14 uczestników, 39. Szkoła Podstawowa w Roztoce - 12 uczestników, 40. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegomiu - 16 uczestników, 41. Gimnazjum im. Sługi Bożej Anny Jenke w Jaroszowie - 13 uczestników, 42. Gimnazjum w Roztoce - 15 uczestników, 43. Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Sybiraków w Świebodzicach - 20 uczestników, 44. Gimnazjum nr 1 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Jaworzynie Śląskiej - 23 uczestników Warsztaty w ramach sieci, na których podawane będą przerwy kawowe odbędą się od grudnia 2013r do lipca 2015r. w siedzibie Zespołu Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych w Świdnicy, ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 14..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Poradni Psychologiczno-Pegagogicznych
ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 14 58-100 Świdnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 14 58-100 Świdnica (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt W sieci - modernizacja doskonalenia nauczycieli Powiatu Świdnickiego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.